یک ادعای جنجالی / دو برادر عضو مجاهدین خلق سناریو سریال گاندو را نوشته بودند

محمد مهاجری از فعالین سیاسی جبهه اصولگرا در پستی اجتماعی خطاب به پیام دهکردی ادعایی جنجالی را در مورد سریال گاندو را مطرح کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مهاجری درباره سریال گاندو نوشت: و چه ترحم برانگیزند افراد کم‌هوش و ساده لوحی که فکر می‌کردند سریال امنیتی ساخته‌اند و در واقع گول دو برادر عضو سازمان مجاهدین خلق (منافقین) را خورده بودند که سناریو اصلی را نوشته و به آن‌ها رسانده بودند.

فاواپرس / محمد مهاجری: دو برادر عضو مجاهدین خلق سناریو سریال گاندو را نوشته بودند

محمد مهاجری در کانال ما اصوالگرایان با انتشار مطلبی خطاب به پیام دهکردی و بررسی روی آوردن این بازیگر به شغل نانوایی، به انتقاد از سریال گاندو، بازیگران، سازندگان و حامیان آن پرداخت.

در مطلب محمد مهاجری آمده است:

از: ما اصولگراها

به: آقای پیام دهکردی بازیگر محترم سریال گاندو

با سلام

در ویدیویی که منتشر شده، گفته‌اید به نانوایی روی آورده و بازیگری را کنار گذاشته‌اید.

نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد. اما اگر بخاطر سریال بوده خدا را سپاس بگویید و به کفاره حضوردر آن کار، در شغل شریف نانوایی به خلق خدا خدمت کنید و دعا کنید که بقیه همکاران سریال هم شغل شرافتمندانه‌ای پیدا کنند.

فاواپرس / پیام دهکردی نانوایی

تهیه کننده سریال دستمزدش را از وزارت ارشاد گرفت و رئیس شد؛ کارگردان محترم هم به پولش رسید؛ رئیس شبکه ۳ هم بقای مدیریتش را تضمین کرد؛ آقای علی عسگری رئیس پیشین صداوسیما که گاندو در زمان او ساخته شد به سفره پتروشیمی رسید. فردی که شما نقشش را بازی کردید در یک مبادله سیاسی به امریکا رفت و الان دارد عشق می کند. آن تمساح پوزه کوتاه بدبخت هم چشم‌براه بازی در بخش بعدی سریال است!

و چه ترحم برانگیزند افراد کم‌هوش و ساده لوحی که فکر می کردند سریال امنیتی ساخته اند و در واقع گول دو برادر عضو سازمان مجاهدین خلق(منافقین)را خورده بودند که سناریو اصلی را نوشته و به آنها رسانده بودند.

پیام دهکردی نانوا شد

پیام دهکردی، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون برای گذران زندگی پشت تنور نانوایی نان می‌پزد. او در سریال جنجالی «گاندو» در نقش جیسون رضاییان بازی کرد.

این بازیگر شناخته شده در پاسخ به اینکه چرا به سراغ این کار رفتی؟ می‌گوید: «۵-۶ ماه ست فعلا در حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون فعالیت نمی‌کنم. تصمیم گرفتم در این مدت برای گذران زندگی سراغ کاری بروم که دوستش دارم و نان سالم تحویبل مردم بدهم.»

دهکردی علاوه بر سال‌ها نویسندگی و کارگردانی در حوزه تئاتر، بازی در سریال‌هایی همچون مدار صفر درجه، شهریار، سریال گاندو و سرگیجه و خاتون را در کارنامه هنری خود دارد.

سریال گاندو

سریال گاندو یک مجموعه تلویزیونی محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه صدا و سیما در سبک اجتماعی، اکشن و امنیتی است که نخستین قسمت آن در ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه سه تلویزیون ایران با کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری پخش شد و در ۱۵ تیر ۹۸ به پایان رسید. فصل دوم این مجموعه تلویزیونی با نام سریال گاندو ۲ از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۳ قسمت از شبکه سه پخش شد.

پخش این سریال و داستان آن حواشی و واکنش‌های فراوانی را در محافل گوناگون به همراه داشته است.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.