الکامپ 1402 با ایرانسل افتتاح شد

با افتتاح غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) توسط دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، صبح امروز یکشنبه ۴ تیرماه ۱۴۰۲، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، با حضور وزیر ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در ادامه دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر سید محمدامین آقامیری دبیر شورای‌عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌ جمهور، دکتر امیر محمدزاده لاجوردی جانشین وزیر در امور ارتباطات و معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، مهندس محمد جعفرپور معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، دکتر محمد خوانساری معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری‌اطلاعات ایران، مهندس رضا باقری‌اصل معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات، دکتر مجتبی توانگر رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر حسن هاشمی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، دکتر حسین اسلامی رئیس هیئت مدیره نصر تهران و جمعی از مدیران و فعالان صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، از غرفه ایرانسل در این نمایشگاه بازدید کردند و در جریان آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، قرار گرفتند.

وزیر ارتباطات در جریان این بازدید، با انجام تست سرعت سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل (FTTH)، نتیجه‌ای نزدیک به یک گیگابیت را دریافت و برای تجربه این سرعت در آینده نزدیک توسط همه مردم ایران، ابراز امیدواری کرد.

سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، توسط آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، به صورت آنلاین در شهر بابل افتتاح شد.

زارع‌پور در ادامه در جریان آخرین فناوری‌های به‌کارگیری شده در شبکه نسل‌پنج تلفن‌همراه ایرانسل و کاربست‌های آن در صنایع و کسب‌وکارها قرار گرفت.

بازدید از سرویس‌های دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، خودروی متصل و دیگر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و دیگر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و …، از دیگر بخش‌های بازدید وزیر ارتباطات و هیئت همراه از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ بود.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5Gاست و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، می‌توان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوری‌های ارتباطی، مانند نسل پنجم شبکه تلفن‌همراه 5G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسب‌وکارها (FTTx) اشاره کرد.

همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل، مانند سرویس‌های مبتنی بر هوش ۰مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن‌همراه (ViLTE)، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه می‌شود.

فاواپرس / الکامپ 1402 با ایرانسل افتتاح شد وزیر

سرویس‌های دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ به علاقه‌مندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه می‌شود، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» است.

بخش کسب‌وکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودروی متصل، سیستم بی‌سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت‌شبکه به کسب‌و‌کارها، شبکه اختصاصی 5G برای کسب‌وکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌کند.

ارائه محصولات نرم‌افزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخش‌های منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، از جمله سامانه‌ تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژه‌ها BDM، سامانه افزایش تعامل درون‌سازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF، از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

شرکت ویستا، بازوی سرمایه‌گذاری ایرانسل در کسب‌وکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیم‌های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است.

همچنین بخش دیگری از غرفه ایرانسل، به حضور شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.

ایرانسل در غرفه خود در الکامپ ۱۴۰۲، محصولات ارتباطی مانند سیم‌کارت، گوشی تلفن‌همراه و انواع مودم را عرضه می‌کند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربری‌شان پاسخ می‌دهند. همچنین در این بخش، خدمات گفت‌وگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا نیز ارائه و از سرویس «شایا» به عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل، با هدف تحول فضای کسب‌وکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری، رونمایی می‌شود.

بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب‌وکار مسئولانه، پایداری و سرمایه‌گذاری اجتماعی است و علاقه‌مندان می‌توانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسب‌وکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش رد پای کربن و … گفت‌وگو کنند.

بازدید کنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ می‌توانند با کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفت‌وگو کنند و با آخرین فرصت‌های شغلی ایرانسل آشنا شوند.

معرفی بخش‌های مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز از دیگر بخش‌های غرفه ایرانسل است.

همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفت‌وگو با شرکت‌های مختلف تولید کننده داخلی است تا در زمینه بومی‌سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.

در روزهای برگزاری نمایشگاه، علاوه بر امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و کسب‌وکارها، ایرانسل در غرفه خود در سالن ۳۸، در بخش ویژه‌ای، کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می‌کند.

همچنین ایرانسل حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانی‌های تخصصی‌ای را در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فین‌تک را در غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ برگزار می‌کند.

«اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال در دستورکار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبرنوری و همچنین ورود تاثیرگذار و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی، اَبَرداده، رایانش ابری و… است. هدف استراتژیک ایرانسل، گذار از اپراتور ارتباطی (Telco) به شرکت فناوری (Techco)، حرکت در لبه فناوری و تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمندسازی سه لایه از کاربران یعنی مشترکان، شرکت‌ها و دولت، از طریق ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون است که حضور در نمایشگاه‌های پرمخاطبی از جمله الکامپ نیز در این راستا قرار دارد. علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، می‌توانند در روزهای ۴ تا ۷ تیر، از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و به «سالن ۳۸» و «سالن ۸و۹» مراجعه کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.