نازنین دانشور مهاجرت کرد، تخفیفان واگذار شد

نازنین دانشور در صفحه توییتر خود از واگذاری تخفیفان و نت برگ به خواهرش نگین دانشور خبر داده است.

فاواپرس: نازنین دانشور در صفحه توییتر خود از واگذاری تخفیفان و نت برگ به خواهرش نگین دانشور خبر داده است. او مهاجرت از ایران دلیل واگذاری تخفیفان بیان کرده است. بر این اساس، تخفیفان بعد از ۱۲ سال به تیم دیگری واگذار شده است.

تخفیفان یکی از بازیگران اصلی در حوزه تخفیف گروهی است و در طول ۱۲ سال فعالیت خود روزهای پر چالشی رو پشت سر گذاشته است. نمودار تراکنش‌هایی که بنیان‌گذار این شرکت در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است حاکی از روند نزولی تعداد تراکنش‌های تخفیفان در دو سال‌ اخیر دارد. نازنین دانشور در صفحه خود مهاجرت از کشور برای سومین بار را دلیل واگذاری تخفیفان بیان کرده است.

هم‌اکنون احسان جهانی به عنوان مدیرعامل تخفیفان انتخاب شده است، احسان جهانی مدیرعاملی کارپینو را در کارنامه فعالیت خود دارد.

سال ۱۴۰۱ برای تخفیفان سال پرتلاطمی به شمار می‌آمد نه تنها تخفیفان همکاری خود با آپ را شروع کرد و خبر خرید سهام تخفیفان از سوی آپ منتشر و پس از آن تکذیب شد شورای رقابت نیز خرید و ادغام تخفیفان و نت‌برگ را پس از ۳ سال باطل کرد البته حکمی که هیچگاه شکل اجرایی به خود نگرفت.

با این حال، نازنین دانشور با واگذاری تخفیفان و نت برگ به خواهر خود از مدیرعاملی تخفیفان نیز کنار رفته است و احسان جهانی به‌عنوان مدیرعامل جدید تخفیفان در کنار نگین دانشور مدیریت تخفیفان و نت‌برگ را پیش خواهند برد. باید دید بعد از نازنین دانشور مسیر تخفیفان و نت برگ به‌عنوان بازیگر اصلی حوزه تخفیف گروهی به کدام مسیر می‌رود و روند تراکنش‌های این شرکت ادامه حرکت تخفیفان را ممکن می‌سازد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.