رونمایی از صنعت کارت با همکاری مرکز نوآوری بانک ملی

صنعت کارت با حضور دکتر علی آقا محمدی عضو تشخیص مصلحت نظام و رییس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، دکتر حسین سلاح‌ورزی رییس اتاق بازرگانی، محمد رضا بهرامن نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و رییس خانه معدن، دکتر عمرانی معاون سابق قضایی دادستان کل کشور و دیگر مقامات رونمایی شد.

فاواپرس: صنعت کارت ملی، یکی از انواع کارت‌های چندمنظوره بانک ملّی ایران است که علاوه‌بر عضو شبکه شتاب بودن، کارت شناسایی فرد محسوب می‌شود و تمامی قابلیت‌های کارت‌های را بانکی دارا می‌باشد. این کارت متعلق به اعضای خانه صنعت معدن و تجارت جوانان ایران بوده و شرکت‌های عضو از طریق افتتاح حساب در بانک ملی و دریافت این کارت می‌توانند از مزایای باشگاه مشتریان بانک، سرویس (BNPL) و زنجیره تامین مالی (SCF) بهره ببرند و همچنین اعضای خانه صنعت، معدن،‌ تجارت و جوانان در صورت ارایه محصولات قابل فروش جز صاحبان کسب‌وکارهای باشگاه مشتریان و قرار می‌گیرند.

سید امیر حسین شبیری مدیر عامل فینوداد در حاشیه رونمایی از این کارت گفت: صنعت کارت با توجه به تفاهم منعقد شده بین مرکز نوآوری بانک ملی ایران و خانه صنعت معدن تجارت جوانان ایران بعنوان محصول مشترک در راستای ابزارهای نوآوری بانکی با اتصال به صنعت طراحی و رونمایی شده است. در آینده نیز این شرکت با همکاری صنعت در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان به کمک رفع نیازهای صنعت اقدامات دیگری خواهد نمود]

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.