سنحاب ‌‌و ارتباط فردا تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

مدیران عامل دو شرکت ارتباط فردا و شرکت سامانه‌نگار حامی بیمه (سنحاب) چهارشنبه ۲۸ تیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

دو شرکت سنحاب ‌‌و ارتباط فردا به منظور حرکت به سمت یکپارچه‌سازی سرویس‌های بانکی و بیمه با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

فاواپرس: مدیران عامل دو شرکت ارتباط فردا و شرکت سامانه‌نگار حامی بیمه (سنحاب) چهارشنبه ۲۸ تیر تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه که در محل شرکت سامانه‌نگار حامی بیمه (سنحاب) به امضای طرفین رسید، شامل خدماتی نظیر بهره‌برداری، بازاریابی و فروش خدمات سنحاب توسط ارتباط فردا، تحقیق و پژوهش در خصوص فناوری‌های دیجیتال که به صورت مشترک در حوزه بیمه قابل طراحی و بهره‌‌برداری است، مشارکت در رویدادهای مختلف با موضوع مشترک فناوری‌های بانکی و بیمه و بررسی و طراحی مشترک در به‌کارگیری سرویس‌های API بانکداری و بیمه در راستای دستیابی به بیمه‌گری، بانکداری باز و حرکت به سمت یکپارچه‌سازی (باندل کردن) سرویس‌های بانکی و بیمه است.

در این مراسم مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره؛ فرشید اردوانی، قائم‌مقام مدیرعامل؛ امید آقاجانی، مدیر بازاریابی شرکت ارتباط فردا و همچنین میثم عسگری، مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره؛ حسن علوی‌نژاد، عضو هیات‌مدیره و علیرضا هاشمی معاون توسعه کسب‌و‌کار شرکت سنحاب حضور داشتند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.