سداد و پادرو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری یک‌ساله بین شرکت پرداخت الکترونیک سداد و پادرو برای اتصال سه هزار پذیرنده پرداخت الکترونیک سداد به پادرولند (اکوسیستم اتصال آفلاین به آنلاین O2O) جهت استفاده از امکانات متنوع در این اکوسیستم منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری یک‌ساله بین شرکت پرداخت الکترونیک سداد و پادرو برای اتصال سه هزار پذیرنده پرداخت الکترونیک سداد به پادرولند (اکوسیستم اتصال آفلاین به آنلاین O2O) جهت استفاده از امکانات متنوع در این اکوسیستم منعقد شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط ‌عمومی پادرو، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل پادرو و محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد طی جلسه‌ای با تبادل تفاهم‌نامه‌ای، توافق کردند تا خدمات متنوع پادرولند شامل ایجاد زیرساخت یکپارچه فروش آنلاین، ارائه خدمات لجستیک یکپارچه، پرداخت امن و امانی، خدمات ارسال اختصاصی و اعطای دستگاه‌های پرداخت و سایر محصولات و خدمات سداد و پادرو برای کاربران هر دو مجموعه فراهم شود و بتوانند با همکاری یکدیگر زیرساخت‌های لازم برای اتصال فضای فروش آنلاین و آفلاین را در بازار خرده‌فروشی و کسب‌وکارهای خرد فراهم کنند.

پشوتن‌ پورپزشک، مدیرعامل پادرو درباره شکل‌گیری این اکوسیستم گفت: «پادرولند به‌عنوان یک شبکه گسترده و تعاملی برای ارتباط و اتصال همه ارائه‌دهندهندگان خدمات به کسب‌وکارها ساخته شده و می‌تواند همه ‌حفره‌های خالی برای ساخت یک اکوسیستم کامل جهت رشد و توسعه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در هر دو فضای آفلاین و آنلاین را پر کند.»

او درباره همکاری با سداد توضیح داد: «شرکت‌های پرداخت الکترونیک به واسطه ارتباط مداوم و روزمره‌ای که با کسب‌وکارهای خرد آفلاین دارند، حلقه مؤثری در ساخت اکوسیستم پادرولند هستند. پذیرندگان سداد نیز می‌توانند به راحتی از اولین خدمات این اکوسیستم یعنی فروشگاه‌ساز پادروشاپ و خدمات لجستیک پادروپین استفاده کنند. همچنین فروشگا‌های پادروشاپی نیز امکان استفاده آسان از سرویس‌های سداد را خواهند داشت. به زودی حلقه‌های بیشتری به این اکوسیستم متصل می‌شوند و دسترسی این کاربران به خدمات گسترده‌تری میسر می‌شود. در حال حاضر کارهای فنی اولیه برای اتصال پادرولند و سرویس‌های سداد انجام شده و به‌زودی بخش اول دستگاه‌های پرداخت اندرویدی سداد که به فروشگاه‌ساز پادروشاپ مجهز است به پذیرندگان منتخب ارائه خواهد شد.»

فاواپرس / پادرو و سداد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند / اتصال ۳۰۰۰ پذیرنده سداد تا پایان امسال به پادرولند

محمدحسین کاشی، مدیرعامل سداد نیز با اشاره به فرصت اتصال به دنیای کسب‌وکار آنلاین برای پذیرندگان سداد از امکاناتی که این اکوسیستم می‌تواند در اختیار فروشندگان آنلاین قرار دهد توضیحاتی ارائه داد: «یکی از چالش‌های اصلی فروشندگان فعال در حوزه آنلاین، دسترسی نداشتن به ابزارهای پرداخت و مدیریت سفارش یکپارچه در حوزه آفلاین و آنلاین است. ما در سداد این امکان را در اختیار کاربران پادرولند قرار می‌دهیم تا با اتصال به نرم‌افزار ویژه پادرو بتوانند به یک سیستم یکپارچه پرداخت و مدیریت سفارش متصل شوند و دنیای آفلاین و آنلاین را همزمان تجربه کنند. دستگاه‌های پرداخت اندرویدی امروزه یکی از ابزارهای مورد علاقه فروشندگان خرد برای دریافت وجوه است که با توسعه خدمات روی این دستگاه‌ها، می‌توان ارزش‌افزوده زیادی برای پذیرندگان ایجاد کرد. خوشبختانه در حال حاضر این امکان برای کاربران پادرولند فراهم شده است. البته حوزه‌های همکاری مشترک بیشتری بین دو مجموعه تعریف شده که به مرور به بازار معرفی خواهد شد.»

پادرولند تازه‌ترین حوزه کسب‌وکاری پادرو، یک اکوسیستم یکپارچه برای اتصال فروش آفلاین به آنلاین است و هدف آن تسهیل و یکپارچه‌سازی تجربه فروش آفلاین و آنلاین برای فروشندگان خرد است.

ابزارهای فروشگاه‌ساز، پرداخت آنلاین و آفلاین، دستگاه پرداخت اندرویدی و غیر‌نقدی (کش‌لس)، ارسال سفارش، تبلیغات و افزایش فروش، سهولت ارتباط با مشتری، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی و دیگر ابزارهای پیشرفته برای تسهیل و رشد کسب‌وکار از جمله امکانات موجود در این اکوسیستم است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.