حسین اسلامی:

تعلیق و پلمب کسب‌وکارها خلاف توسعه اقتصاد دیجیتال است

رییس سازمان نصر تهران در توییتی نسبت به پلمب و تعلیق کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال واکنش نشان داد و آن را خلاف جهت توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور عنوان کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی نصر تهران، حسین اسلامی رئیس سازمان نصر تهران در توییتی نسبت به پلمب و تعلیق کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال واکنش نشان داد و گفت: «ضمن تاکید بر تبعیت از قانون و نه نظرات شخصی، این نحوه برخورد با کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال به هیچ وجه منطقی و قابل قبول نیست. سکوت در فضای رسانه‌ای بیش از این دیگر جایز نیست. واکنش علنی نشان خواهیم داد.»

فاواپرس / حسین اسلامی: تعلیق و پلمب کسب‌وکارها خلاف توسعه اقتصاد دیجیتال است

پلمب‌هایی که اسلامی از آنها صحبت می‌کند مربوط به پلمب دیجی‌کالا در اول مردادماه و تعلیق شرکت خرید بیمه‌نامه ازکی به‌دلیل مسئله حجاب است. گرچه کسب و کار طاقچه هنوز به تعطیلی و پلمب و تعلیق نرسیده اما برخی ناشران به دلیل همین موضوع با طاقچه قطع همکاری کرده‌اند.

واکنش مدیران اکوسیستم استارت‌آپی کشور هم نسبت به این مسائل در فضای مجازی، اغلب منفی بوده و واکنش‌هایی همراه با نگرانی برای بقای اکوسیستم استارت‌آپی را به همراه داشته است.

حالا حسین اسلامی به عنوان ریاست نصر تهران این مسئله را موضوعی خلاف جهت رشد اقتصاد دیجیتال در کشور دانسته و اعلام کرده است نصر نسبت به این موضوع واکنش علنی نشان خواهد داد.

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.