آغاز همکاری جدید آژانس تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز با کافه بازار

آژانس‌های تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز به فهرست ارایه‌دهندگان تبلیغات در جست‌وجو، تبلیغات در گشت‌وگذار بازار و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار اضافه شدند.

آژانس‌های تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز به فهرست ارایه‌دهندگان تبلیغات در جست‌وجو، تبلیغات در گشت‌وگذار بازار و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار اضافه شدند.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی کافه بازار، مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اعلام این خبر گفت: «برای تسهیل ارتباط بین توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با بازار، در تعامل با آژانس‌های یکتانت و دارت‌ادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شده‌اند. امیدواریم این همکاری سبب شود ظرفیت‌های موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروه‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان را پوشش دهد.»

در سال‌های گذشته، آژانس‌های تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافه‌بازار همکاری می‌کردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به چهار آژانس رسیده است.

بازار همواره در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برداشته و با همین رویکرد، گزینه‌های متفاوتی را برای استفاده از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم کرده است.

فاواپرس / آغاز همکاری جدید آژانس تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز با کافه بازار

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.