صعود همه جانبه درآمد و سود در بانک کارآفرین

بانک کارآفرین گزارش عملکرد 3 ماهه سال جاری را منتشر نمود. بررسی عملکرد فصل نخست این بانک نشان می دهد خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری به 843 میلیارد تومان بالغ گردید و افزایش 81 درصدی را به ثبت رساند. خالص درآمد کارمزد نیز با افزایش 131 درصدی همراه شد.

فاواپرس: بانک کارآفرین در بازه زمانی مورد گزارش سود خالصی معادل 458 میلیارد تومان شناسایی کرد. به این ترتیب شاهد افزایش 25 درصدی سود خالص نسبت به مقطع مشابه سال قبل بودیم. مجموع درآمدهای عملیاتی نیز با افزایش 90 درصدی به 1.089 میلیارد تومان رسید.

رشد ۱۱ درصدی حجم تسهیلات بانک و افزایش نرخ تسهیلات بر اساس بخشنامه اخیر بانک مرکزی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ، که سبب افزایش درآمد تسهیلات اعطایی به مبلغ ۵.۵۸۵ میلیارد ریال (معادل ۳۰ درصد رشد) نسبت به دوره مشابه سال قبل شد، سبب رشد درآمد و سود عملیاتی در این بانک گردید.

در پایان خرداد ماه رقم تسهیلات اعطایی و مطالبات این بانک به بیش از 41 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان اسفند ماه 1401 بدون تغییر باقی مانده است. در سوی دیگر حقوق صاحبان سپرده های سرمایه گذاری با رشد 9 درصدی به 39 همت نزدیک شد.

لازم به ذکر است هیأت مدیره افزایش سرمایه ای را به تازگی تصویب نموده که در صورت انجام آن سرمایه بانک از 4.6 هزار میلیارد تومان به 5 هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

فاواپرس / صعود همه جانبه درآمد و سود در بانک کارآفرین

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.