چگونه از اورجینال بودن ال سی دی خود اطمنیان حاصل کنیم؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید تاچ ال سی دی موبایل را داشته باشید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید تاچ ال سی دی موبایل را داشته باشید اما با وجود کیفیت های مختلف از کجا می توان تشخیص داد ال سی دی خریداری شده اورجینال است یا خیر ؟

چگونه از اورجینال بودن ال سی دی خود اطمنیان حاصل کنیم؟
ما امروز اطلاعات کوچکی درباره ال سی دی های هوآوی به شما ارائه می دهیم.

چگونه از اورجینال بودن ال سی دی خود اطمنیان حاصل کنیم؟

1. ال سی دی های اورجینال هوآوی

تاچ ال سی دی های هواوی در کفیت های مختلفی راهی بازار می شوند یکی از با کفیت ترین آن‌ها ال سی دی های اورجینال بازاری هستند که جدیدا در قالب ال سی دی های شرکتی در بازار به فروش میرسند.

شرکت هواوی به غیر از محصولات پرچم دار خود از ال سی دی هایی با فناوری IPS  استفاده میکند در مدل های پرچم دار از فناوری SUPER AMULED  استفاده شده است.

فرق چندانی بین ال سی دی های اورجینال و کپی موجود در بازار وجود ندارد اما این تفاوت ها در نور و روشنایی صفحه نمایش و قدرت تاچ و لمس که در عملکرد گوشی موبایل بسیار مهم است مشهود است.

شما به عنوان مصرف کننده قادر به تشخیص ال سی دی اورجینال نیستید زیرا تشخیص آن نیاز به تخصص دارد اما می توانید با خرید از مرکز معتبری که دارای قابلیت بازگشت کالا است تا حدودی خیال خود را راحت کنید.

به طور مثال به تصاویر زیر نگاه کنید:

چگونه از اورجینال بودن ال سی دی خود اطمنیان حاصل کنیم؟

تصویر بالا تاچ ال سی دی اورجینال Y9 PRIME 2019  است که تنها تفاوتی که با قطعه کپی دارد نوع فلت استفاده شده نمایشگر می باشد با دقت اگر به تصویر پایین نگاه کنید وجود یک دیود مشکی روی فلت خواهید شد که همین تفاوت در کیفیت تصویر و روشنایی صفحه نمایش بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

تفاوت قیمت در جنس اورجینال و کپی گاه تا 300 هزار تومان وجود دارد پس حتما قبل از خرید از کیفیت کالا اطمینان حاصل فرمایید.

چگونه از اورجینال بودن ال سی دی خود اطمنیان حاصل کنیم؟

خرید قطعات موبایل

خرید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل

خرید تاچ ال سی دی هوآوی

2. تاچ ال سی دی های کپی هوآوی

این صفحه نمایشگر ها که اغلب از کیفیت IPS  و تی اف تی برخوردار هستند کیفیت پایین تری نسبت به قطعات اورجینال دارند در نتیجه قیمت پایین تری هم خواهند داشت اما بسیاری از فروشگاه های قطعات موبایل از کیفیت کپی به جای اورجینال استفاده می کنند اما مبلغ بیشتری نسبت به ارزش واقعی کالا را از مشتری درخواست می کنند در نتیجه جهت تعویض ال سی دی گوشی هوآوی خود به هر فروشگاهی اعتماد نکنید و تعمیر آن را به مرکزی معتبر بسپارید.

چگونه از اورجینال بودن ال سی دی خود اطمنیان حاصل کنیم؟

تعمیرات موبایل فوری

امروزه تعمیرات موبایل به یکی از مشکلات مهم همه ی ما تبدیل شده است فکر کن گوشیت دچار مشکلی شده تاچ ال سی دی اش شکسته یا هر مشکل دیگه ای واقعا فکرش هم آدمو اذیت میکنه چون هم هزینه برداره هم کلی زمان میبره تا گوشیت درست شه اما سفیر با قیمت مناسب و انجام تعمیرات موبایل با سرعت بالا این مشکل رو حل کرده دیگه لازم نیست 2.3 روز منتظر بمونی تاگوشیت تعمیر شه کافیه یه زنگ به سفیر بزنی تا با یپک رایگان گوشیتو ببره تعمیر کنه تو پایین ترین زمان ممکن برات پسش بیاره کافی است.

 با شماره ی 62999797-021 داخلی 400 و 401 تماس حاصل فرمایید. تماس با سفیر

چرا تعمیرات موبایل خود را به سفیر بسپاریم؟

سرعت عمل بالا و تعمیرات فوری موبایل به صورت 24 ساعته کارشناسان و نیرو های تعمیراتی کار بلد با بیش از 10 سال سابقه در امر تعمیرات موبایل ضمانت اصالت کالا و ارائه فاکتور به مشتری 30 روز گارانتی در خدمات انجام شده چرا سفیر؟ جهت درخواست تعمیرات موبایل بر روی برند مربوطه کلیک فرمایید. قیمت مناسب تعمیرات موبایل به دلیل حذف واسطه های فروش قطعات موبایل برای گرفتن مشاوره و استعلام قیمت کلیک فرمایید شماره ی تعمیرات موبایل آنلاین02162999797 داخلی 400-401

09033007190 واتس اپ و تلگرام

خرید قطعات موبایل

خرید ابزار و لوازم تعمیرات موبایل

خرید تاچ ال سی دی هوآوی

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.