خیز فیلم نارگیل 2 برای صدرنشینی در جدول فروش

در حالی که کم‌تر از سه هفته از شروع اکران فیلم نارگیل 2 به کارگردانی سید داود اطیابی می‌گذرد، این فیلم تاکنون توانسته است به فروشی بیش از 4 میلیاد و 300 میلیارد تومان دست پیدا کند.

فاواپرس: در حالی که کم‌تر از سه هفته از شروع اکران فیلم نارگیل 2 به کارگردانی سید داود اطیابی می‌گذرد، این فیلم به پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم در میان فیلم‌هایی که از ۱۸ مرداد بر پرده رفته‌اند، شده است.

این فیلم تاکنون با حدود 107 هزار قطعه بلیت توانسته است به فروشی بیش از 4 میلیاد و 300 میلیارد تومان دست پیدا کند.

فاواپرس / خیز فیلم نارگیل 2 برای صدرنشینی در جدول فروش / خرید بلیت از آی تیکت

فیلم نارگیل 2 در سودای صدرنشینی

در یک هفته اخیر، سینماهای ایران حدود 17 میلیارد فروختند و 400 هزار نفر برای تماشای فیلم‌ها به سینما رفتند. بر اساس گزارش جدول فروش سامانه بلیت فروشی آی تیکت در این بین سه کمدی «فیلم فسیل»، «فیلم شهر هرت» و «فیلم نارگیل 2» بیشترین میزان فروش را داشته‌اند که به این ترتیب، این فیلم کودکانه ضمن رقابت با تک‌شاخ‌های اکران امسال، در حال تلاش برای رسیدن به صدر جدول فروش است.

فاواپرس / خیز فیلم نارگیل 2 برای صدرنشینی در جدول فروش / خرید بلیت از آی تیکت

در حال حاضر «فسیل» به کارگردانی کریم امینی با فروش کلی   245میلیارد تومانی و  5 میلیون مخاطب همچنان در جایگاه اول و «شهرهرت» با حدود 50 میلیارد تومان فروش کلی و بیش از 1 میلیون مخاطب در جایگاه دوم جدول فروش قرار دارند. هر چند رسیدن به جایگاه دو فیلم یاد شده برای «نارگیل 2» غیرممکن به نظر می‌رسد، اما با توجه به استقبالی که در این مدت کم از این فیلم شده، کسب جایگاه سوم در جدول فروش دور از ذهن نیست؛ جایگاهی که در حال حاضر با فروش تقریبی 19 میلیارد تومان در اختیار فیلم غیرکمدی «سه کام حبس» قرار دارد.

فاواپرس / خیز فیلم نارگیل 2 برای صدرنشینی در جدول فروش / خرید بلیت از آی تیکت

فیلم نارگیل 2 به کارگردانی سید داوود اطیابی و نویسندگی او ساخته شد. سید ابراهیم عامریان تهیه‌کننده این اثر است که پس از اکران در سینما مورد توجه قرار گرفته است. این فیلم که در ژانر کمدی، فانتزی، موزیکال و خانوادگی ساخته شده از تاریخ 18 مرداد امسال بر روی پرده سینما رفته است.

عامریان تهیه‌کننده‌ی این اثر در توضیح علت ساخت فیلم نارگیل 2 بیان کرده است: چون استقبال خوبی از نارگیل۱ که یک سریال در پلتفرم نمایش خانگی بود شد و مخاطبان آن را دوست داشتند، فیلم نارگیل 2 را ساختیم که البته ارتباطی به سریال ندارد چون قصه نارگیل۱ در زمانی حدود ۱۰۰ سال قبل می افتد اما نارگیل سینمایی در زمان حال رخ می‌دهد.

فاواپرس / خیز فیلم نارگیل 2 برای صدرنشینی در جدول فروش / خرید بلیت از آی تیکت

وی با توضیح تفاوت این دو قصه بیان کرد: قصه نارگیل سریال برای صد سال پیش اما اتفاق فیلم برای زمان حال حاضر است؛ سه عروسک در این قصه داریم که در اثر جادو و اتفاقاتی که برایشان می افتد به صدسال آینده منتقل می‌شوند و بر این اساس قصه ما به زمان حاضر رسیده و این سفر زمان برای این عروسک‌ها رخ داده است.

در نارگیل 2 علاوه بر عروسک‌ها بازیگرانی هم‌چون سحر قریشی، شقایق دهقان، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا استادی و غلامحسین لطفی به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم نارگیل 2 یک کمدی مفرح خانوادگی است که همراه کودکان می‌توان به تماشای آن نشست و علاقمندان می‌توانند برای خرید بلیت این فیلم به وب سایت آی تیکت سامانه فروش بلیت سینما مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.