ماهیار مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک شد

هیات مدیره شرکت ملى انفورماتیک، علیرضا ماهیار را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد. او پیش از این معاون فناوری اطلاعات بانک ملی بود و جانشین علی‌ عبدالهی در شرکت ملی انفورماتیک شد.

فاواپرس: امروز (۵ شهریورماه) علیرضا ماهیار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی انفورماتیک انتخاب شد. بر این اساس، ماهیار جانشین علی عبدالهی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، هیات مدیره این شرکت با برگزاری جلسه‌ای، علیرضا ماهیار را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد. ماهیار پیش از این معاون فناوری اطلاعات بانک ملی و عضو هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک بوده است.

علی عبدالهی در دی‌ماه ۱۴۰۰ به جای علیرضا عیدی‌مراد به عنوان مدیرعامل شرکت کلی انفورماتیک انتخاب شد. عبدالهی پیش از مدیرعاملی شرکت ملی انفورماتیک، ریاست مرکز فناوری اطلاعات و توسعه اقتصاد هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت دوازدهم را بر عهده داشت.

همچنین بر این اساس محمدرضا کریمی به عنوان عضو موظف به ترکیب اعضای هیات مدیره این شرکت شامل علیرضا ماهیار، رسول سعدی، علی عبدالهی و علی حکیم‌جوادی پیوست.

شرکت ملی انفورماتیک به عنوان بازوی فناوری بانک مرکزی در سال ۶۹ تاسیس شده است و شرکت‌های خدمات انفورماتیک، شاپرک، مدیریت امن کاشف، فرادیس البرز و مشاوره مدیریت و فناوری ره‌نما در زیرمجموعه آن قرار دارند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.