خرید بلیت فیلم‌های روز سینما از سامانه آی تیکت

سامانه آی تیکت جامع‌ترین سامانه‌ی آنلاین رزرو و خرید بلیت سینما در کشور است که با شعار «سینما برای همه» اقدام به فروش بلیت فیلم‌های در حال اکران سینما می‌کند.

سامانه آی تیکت جامع‌ترین سامانه‌ی آنلاین رزرو و خرید بلیت سینما در کشور است که با شعار «سینما برای همه» اقدام به فروش بلیت فیلم‌های در حال اکران سینما می‌کند.

سامانه آی تیکت که از پاییز سال 1401 به عنوان نماینده‌ی رسمی درگاه یک‌پارچه‌ی سامانه مدیریت فروش و اکران سازمان سینمایی کشور (سمفا) فعالیت خود را آغاز نموده است، تنها سامانه‌ی بلیت فروشی سینما محسوب می‌شود که کاربران در آن به تمامی سالن‌های سینمای کشور دسترسی دارند و می‌توانند بلیت فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود در هر نقطه از ایران خریداری کنند.

خرید بلیت فیلم‌های روز سینما از سامانه آی تیکت / فیلم بعد از رفتن

از جمله مزیت‌های سامانه آیتیکت که با بهره‌گیری از آخرین فناوری و نرم‌افزارهای پیشرفته در زمینه فروش و رزرو آنلاین بلیت فعالیت می‌کند؛ همکاری با تمامی سالن‌های سینمایی از جمله برترین سینماهای کشور، ارایه‌ی خدمات ویژه به سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به منظور اکران‌های خصوصی و فروش بلیت رویدادهای سینمایی به ویژه بلیت جشنواره فیلم فجر به حساب می‌آید.

خرید بلیت فیلم‌های روز سینما از سامانه آی تیکت / فیلم ستاره بازی

از آن جایی که سامانه آی تیکت با هدف توسعه‌ی خدمات آنلاین فروش بلیت سینما و نوآوری‌های فناورانه در این حوزه ایجاد گردیده و تسهیل دسترسی مردم و به ویژه کاربران فضای مجازی به این خدمات از ارزش‌های بنیادین سامانه ایتیکت به حساب می‌آید؛ این سامانه با برگزیدن شعار «سینما برای همه» به عنوان معرف برند خود در حال ایجاد بستری است تا علاقمندان به سینما در گوشه از کشور عزیزمان بتوانند بلیت فیلم و سینمای مورد نظر خورد را به صورت آنلاین خریداری کنند.

خرید بلیت فیلم‌های روز سینما از سامانه آی تیکت / فیلم بی مادر

گفتنی است، علاقمندان به حوزه‌ی سینما در سامانه‌ی آی تیکت علاوه بر خرید جدیدترین فیلم‌های روی پرده می‌توانند به آخرین اخبار سینمای ایران و جهان و هم‌چنین به اطلاعات و آمار فروش فیلم‌های در حال اکران نیز دسترسی داشته باشند.

علاقمندان به سینمای کشور در حال حاضر می‌توانند بلیت فیلم‌های هم‌چون «فیلم بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی و با حضور صابر ابر و سارا بهرامی، «فیلم ستاره بازی» به کارگردانی هاتف علیمردانی و هنرنمایی فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی، «فیلم نارگیل 2» به کارگردانی داود اطیابی و نقش‌آفرینی سحر قریشی و شقایق دهقان، «فیلم بی مادر» به کارگردانی سید مرتضی فاطمی و بازیگری پژمان جمشیدی، امیر آقایی و میترا حجار، «فیلم شهرک» به کارگردانی علی حضرتی و با بازی ساعد سهیلی، «فیلم آخرین تولد» به کارگردانی نوید محمودی و نقش‌آفرینی الناز شاکردوست و پدارم شریفی و هم‌چنین بسیاری از فیلم‌های دیگر را از سامانه آی تیکت جامع‌ترین سامانه‌ی آنلاین رزرو و فروش بلیت سینما در کشور خریداری کنند.

خرید بلیت فیلم‌های روز سینما از سامانه آی تیکت / فیلم آخرین تولد

لازم به ذکر است که فروش و رزرو آنلاین بلیت تئاتر و سایر برنامه‌ها و سرگرمی‌های خانوادگی و خلق تجربه‌های جدید در این حوزه بخشی از نقشه‌ی راه و توسعه‌ی خدمات سامانه آی تیکت خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.