دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

مادر مردی یک متر و 80 سانتیمتری که با زنی 64 سانتیمتری ازدواج کرده، اظهارات ظالمانه‌ای در مورد عروسش داشته است که باعث مشکلات زیادی شده است.

فاواپرس: مادر مردی یک متر و 80 سانتیمتری که با زنی 64 سانتیمتری ازدواج کرده، اظهارات ظالمانه‌ای در مورد عروسش داشته است که باعث مشکلات زیادی شده است.

مرد یک متر و ۸۰ سانتیمتری که با زنی ۶۴ سانتیمتری ازدواج کرده اظهارات ظالمانه مادرش در مورد رابطه‌شان را فاش کرده و می‌گوید به خاطر حرف مادرش چند ماه با او حرف نزد.

برایان ۳۶ ساله و یِسی ۳۴ ساله اهل کالیفرنیا آمریکا در یکی از قسمت های اخیر مجموعه Truly’s Love Don’t Judge ظاهر شدند تا درباره واقعیت‌های تفاوت قد زیاد خود را توضیح دهند.

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

این زوج که از سال ۲۰۱۷ با هم هستند، روزانه با واکنش‌های زننده زیادی روبه‌رو می‌شوند. مادر برایان هم یکی از منتقدان سرسخت این رابطه بود تا جایی که از پسرش پرسید: «مطمئنی می‌خواهی با کسی باشی که قرار است تا آخر عمر ماتحتش را پاک کنی؟»

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

برایان، اولین بار در یک اپلیکیشن دوستیابی با یسی آشنا شد. او گفت که از همان ابتدا یسی به نظرش بسیار زیبا آمد و می‌دانست که او دچار کوتاه‌قامتی یا کوتولگی است چون عکسش در برنامه دوستیابی تمام‌قد بود.

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

این زوج در نهایت برای یک قرار شام با هم بیرون رفتند و یسی گفت که برایان کاری کرد که او خیلی زود احساس راحتی کند. سال بعد برایان و یسی زندگی مشترکشان را شروع کردند و سپس در سال ۲۰۲۱ در باهاما پیوندشان را رسمی کردند.

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

ییسی از نوع نادری از کوتولگی به نام دیسپلازی دیاستروفیک رنج می‌برد که از هر یک میلیون نفر یک نفر را درگیر می‌کند. این عارضه منجر به رشد غیرطبیعی مفاصل و استخوان ها و همچنین کوتاه بودن اندام‌ها می‌شود و ارثی است.

او صراحتا فاش کرد که علیرغم اینکه وضعیتش باعث شده اندام‌هایی کوتاه داشته باشد و مفاصلش رو به تحلیل بروند، «اصلی‌ترین چیزی» که با آن دست و پنجه نرم می‌کند، «جامعه و تبعیض» است.

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

یسی گفت: «مردم به من خیره می‌شوند، بعضی از آنها فکر می‌کنند که اشکالی ندارد که بیایند و سؤالات خصوصی بپرسند یا حتی بدون اجازه عکس بگیرند.» و برایان ادامه داد «مردم اغلب به سرش دست می‌کشند.»

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری

یسی ادامه داد: «پدر و مادرهایی هستند که جلو می‌آیند و به بچه‌هایشان می‌گویند که بیایند و نگاه کنند. با انگشت نشانم می‌دهند و این آزاردهنده است. من از کنجکاوی بچه‌ها بدم نمی‌آید، این طبیعی است، اما ناآگاهی بزرگسالان چیزی است که می‌تواند عصبی‌ام کند.»

ییسی که ادعا کرد در زندگی‌اش هرگز با یک آدم کوتاه‌قامت مثل خودش قرار ملاقات نگذاشته گفت: «مردم اغلب تصور می‌کنند برایان پرستارم است، نه شوهرم.»

اما این فقط غریبه‌ها نیستند که از تفاوت قد این زوج انتقاد کرده‌اند زیرا برایان فاش کرد که مادر خودش هم در آغاز درباره رابطه آنها محافظه‌کار بود.

هنگامی که برایان برای اولین بار در مورد رابطه‌اش با یسی به مادرش گفت، این جمله را شنید: «مطمئنی می‌خواهی با کسی باشی که قرار است تا آخر عمر ماتحتش را پاک کنی؟» این باعث شد که مادر و پسر بیش از شش ماه با یکدیگر صحبت نکنند.

فاواپرس / دعوای مادرشوهر با عروس 64 سانتی‌متری
مادر برایان

مگی، مادر برایان که در این برنامه حضور داشت گفت: «نگرانی های زیادی داشتم. پیش از آن هرگز هیچ آدم کوتوله‌ای ندیده بودم. جوری که برایان ابتدا موضوع را شرح داد شبیه این بود که یسی کاملا نیازمند مراقبت است و از ویلچر استفاده می‌کند. و من فقط می‌خواستم به این فکر کند که قرار است خودش را درگیر چه چیزی کند.»

مگی پس از آن ادعا کرده که تردیدش به معنی عدم تایید نبود، بلکه فقط نگران این بود که یسی کاملا متکی به برایان باشد و در مورد تعهد برایان به انجام کاری که می‌بایست در چنین شرایطی انجام دهد شک داشت.

در هر صورت مگی پس از آشتی با پسرش ازدواج آنها را پذیرفته است

یسی در آخر در مورد انتقاداتی که با آن روبه‌‌روست گفت: «همه حرفم این است که به رابطه ما احترام بگذارند، به من به عنوان یک انسان احترام بگذارند. همین!»

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.