سنگر مهم بیت کوین فرو ریخت

بیت‌کوین از مرز ۲۷ هزار دلار پایین آمد و به نیمه کانال ۲۶ هزار دلار برگشت.

فاواپرس: قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت قبلی تا ۲۶ هزار و ۶۵۰ دلار پایین آمده است. این کمترین قیمت بیت‌کوین در هفت روز قبلی است و سردمدار بازار ارز دیجیتال بعد دو هفته تا نیمه کانال ۲۶ هزار دلار پایین آمده. در این مدت بیت‌کوین سنگر ۲۷ هزار دلار را از دست داده است و همزمان اتریوم در جایگاه هزار و ۵۵۵ دلار متوقف شده است. روند کسل‌کننده بازار به‌شکلی بوده که دوج‌کوین با بازدهی مثبت ۱.۵ درصد بهترین عملکرد روزانه را بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر دنیا داشته و قیمت سولانا و ترون حدود نیم درصد آب رفته است.

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۳ مهر ۲۶ هزار و ۸۸۵ دلار به‌ثبت رسید که معادل یک میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومان است. قیمت بیت‌کوین درمقایسه با دیروز حدود دودهم درصد پایین آمده و به‌معنی بازدهی منفی دو‌دهم درصدی است.

بیت‌کوین البته در ۲۴ ساعت قبلی تا ۲۶ هزار و ۶۵۰ دلار پایین رفته تا کمترین سطح هفتگی خودش را تجربه کند. از آنطرف بیشترین قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی ۲۷ هزار دلار تثبیت شده است.

بیت‌کوین حالا با احتساب بازدهی روزانه منفی دودهم درصد، نسبت به هفته قبل حدود چهار درصد از قیمتش را از دست داده، اما وقتی به یک ماه قبل نگاه می‌کنیم، بازدهی بیت‌کوین به عدد ناچیز مثبت یک درصد می‌رسد.

بیت‌کوین درحال حاضر حدود ۴۸ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال را دراختیار دارد و فقط در شبانه‌روز قبلی ۵.۳ میلیارد دلار بابت خریدوفروش‌های آن بین تریدر‌های بازار جابجا شده است.

نمودار اتریوم بازدهی روزانه تقریبا صفر درصدی را نشان می‌دهد. قیمت هر واحد اتریوم صبح امروز یکشنبه ۲۳ مهر درحالی هزار و ۵۵۵ دلار یعنی حدود ۸۰ میلیون تومان به‌ثبت رسید که دیروز اتریوم با همین قیمت خریدوفروش می‌شد.

قیمت اتریوم البته در شبانه‌روز قبلی یکبار تا هزار و ۵۵۸ دلار ارتقا پیدا کرده و کمترین قیمت اتریوم در این مدت هزار و ۵۴۵ دلار بوده است. درکنار روند کسل‌کننده اتریوم در ۲۴ ساعت قبلی، هولدر‌های آن نسبت به هفته قبل و دوهفته قبل به‌ترتیب متحمل ضرر ۴.۵ و ۷.۵ درصدی شدند و نمودار اتریوم بازدهی ماهانه منفی پنج درصدی را نشان می‌دهد.

اتریوم از حیث تسلط به بازار ارز دیجیتال بعد بیت‌کوین در جایگاه دوم ایستاده و چیزی حدود ۱۷ درصد از سهم بازار را مال خود کرده است. در شبانه‌روز قبلی حجم معاملات بازار اتریوم حول‌وحوش ۲.۴ میلیارد دلار به‌ثبت رسیده و این عدد فقط از حجم معاملات روزانه بیت‌کوین و تتر کمتر است.

دوج‌کوین بهترین عملکرد روزانه را بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار داشته است. در همین مدت نیم درصد به قیمت کاردانو اضافه شده، بازدهی ریپل مثبت دو‌دهم درصد بوده و نیم درصد از قیمت سولانا و ترون کاهش پیدا کرده است.

دوج‌کوین با نماد DOGE و جایگاه نهمی در جدول ارز‌های دیجیتال، بازدهی مثبت ۱.۵ درصدی داشته و قیمتش در شبانه‌روز قبلی از ۰.۰۵۸ دلار به ۰.۰۵۹ دلار یعنی چیزی حدود سه هزار و ۶۰ تومان رسیده است. کاردانو که با نماد ADA از حیث تسلط به بازار یک پله بالاتر از دوج‌کوین است، رشد قیمت نیم‌درصدی را تجربه کرد و صبح امروز ۰.۲۴ دلار (۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان) معامله شد.

قیمت ریپل هم با رشد دودهم درصدی به ۰.۰۴۸ دلار یعنی حول‌وحوش ۲۵ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. قیمت سولانا و ترون، اما نیم‌درصد نسبت به دیروز تنزل پیدا کرد تا بدترین عملکرد روزانه را بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار تجربه کنند.

 

قیمت لحظه‌ای رمزارزها

قیمت رمزارز صفحه خبر
CoinPriceChangeLast 24h

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.