به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی سداد، این شرکت با رتبه سوم مبلغی در سال جاری سبد کاملی از خدمات پرداخت را به کاربران خود ارائه میکند. پرداخت الکترونیک سداد، هماکنون عرضهکننده محصولات و خدمات پرداختی در زمینههایی نظیر کارتخوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن پرداخت (ایوا و پالس) و کد دستوری (#۷۳۷*) است. در ۹ سال گذشته، سداد از معدود شرکتهای پیاسپی است که توانسته به طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) نائل شود.
به مناسبت نهمین سالروز آغاز به کار پرداخت الکترونیک سداد روز سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ مراسم ویژهای در این شرکت برگزار شد که طی آن ضمن پذیرایی و اهدای هدایایی به کارکنان، معادل ۹ روز حقوق به حساب آنها واریز شد. در این مراسم هر کدام از کارمندان تگهایی دریافت کردند که روی آن براساس بارزترین بازخوردهایی که از سایر همکاران گرفته شده یک ویژگی خاص آن فرد درج شده بود.
سداد نیروی انسانی خود را اصلیترین سرمایه این شرکت میداند و میکوشد از هر فرصتی برای تکریم آنها استفاده کند. این شرکت در حال حاضر با بهرهگیری از ظرفیت ۱۷۰۰ نفره کارکنان خود در دفتر مرکزی و ۳۷ نمایندگی شعب در سراسر کشور خدمترسانی به مشتریان و کاربران در صنعت پرداخت را انجام میدهد.
رسیدن به رتبه نخست در حوزه پرداخت الکترونیکی کشور، ارائه محصولات متنوع و تسهیل عملیات فروش، پرداخت و دریافت وجوه از طریق توسعه و بکارگیری فناوریهای روز از جمله چشماندازهای سداد است.
پرداخت الکترونیک سداد، ماموریت اصلی خود را توسعه نظام پرداخت الکترونیکی کشور میداند و در انجام این ماموریت به ایجاد بستری پایدار و مطمئن برای انتقال الکترونیکی پول و ارزشآفرینی برای مشتریان، حذف مغایرت از چرخه تراکنشها بهمنظور اجتناب از وقفه در دادوستد، تولید ابزارهای مناسب برای حمایت از کسبوکارهای کوچک و متوسط و ایجاد تعلق خاطر سازمانی برای تمامی ذینفعان خود متعهد است.