بهترین گجت‌های گیمینگ موبایل برای یک تجربه جذاب از بازی

با پیشرفت تلفن های هوشمند و توجه بیشتر سازندگان به این پلتفرم، امروزه بازی کردن با گوشی موبایل به یکی از تفریحات اصلی بسیاری از گیمرها تبدیل شده است. در کنار عرضه بازی‌های متعدد، این مسئله باعث شده تا کاربران شاهد عرضه انواع گجت های گیمینگ موبایل توسط شرکت‌های کوچک و بزرگ باشند.

با پیشرفت تلفن های هوشمند و توجه بیشتر سازندگان به این پلتفرم، امروزه بازی کردن با گوشی موبایل به یکی از تفریحات اصلی بسیاری از گیمرها تبدیل شده است. در کنار عرضه بازی‌های متعدد، این مسئله باعث شده تا کاربران شاهد عرضه انواع گجت های گیمینگ موبایل توسط شرکت‌های کوچک و بزرگ باشند؛ محصولاتی خوش‌قیمت که با تهیه آنها می‌توانید لذتی دوچندان از انجام بازی‌ها را تجربه کنید. اما آیا با این محصولات آشنا هستید؟

بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل

این روزها تلفن‌های هوشمند خوش‌قیمت زیادی را می‌توان در بازار پیدا کرد که با مشخصه‌های سخت‌افزاری عالی به فروش رسیده و می‌توانند بسیاری از بازی‌های موبایلی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنند. هرچند، برای رسیدن به بالاترین سطح از لذت از انجام بازی‌ها، فقط داشتن گوشی قوی کافی نیست؛ در ادامه، نگاهی به بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل خواهیم داشت.

خنک کننده گوشی

یکی از مواردی که بسیاری از گیمرها نسبت به آن شکایت دارند، داغ کردن موبایل بعد از چند دقیقه بازی کردن است. این بدان خاطر است که گوشی‌های موبایل، فاقد سیستم خنک‌کننده داخلی بوده و تمام گرمای تولیدشده توسط پردازنده، به قاب گوشی منتقل می‌شود. اگر اهل بازی کردن با موبایل هستید و چنین مشکلی دارید، بهتر است سراغ خنک‌کننده‌های گوشی بروید.

این محصولات در واقع فن‌های خنک‌کننده‌ای هستند که روی موبایل سوار شده و با ایجاد گردش هوا در بخش پشتی، دمای گوشی را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهند. فن‌های خنک‌کننده معمولا اندازه کوچکی دارند تا بتوان از آنها روی هر موبایلی استفاده کرد. به علاوه، نیروی مورد نیاز آنها، بسته به محصولی که تهیه می‌کنید، از طریق باتری داخلی یا اتصال مستقیم به منبع برق تامین خواهد شد.

هندزفری بلوتوث

هندزفری‌ها یکی از بهترین گجت های گیمینگ موبایل هستند که می‌توانند تمرکز شما روی بازی را دوچندان کنند. این محصولات در مدل‌های بسیار متنوع با قیمت‌های مختلف توسعه یافته‌اند تا هر کسی متناسب با نیاز خود بتواند یکی از آنها را انتخاب کند. اگرچه نمونه‌های سیمی قیمت پایینی دارند، ولی احتمالا سیم‌های دست‌وپاگیر آنها برای اجرای بازی‌ها چندان مناسب نباشند. به همین جهت، ما خرید هندزفری بدون سیم را توصیه می‌کنیم.

هندزفری های گیمینگ بی سیم یک ویژگی مهم و برجسته در مقابل با نمونه‌های معمولی دارند و آن، تاخیر زمانی پایین‌تر است. به بیان دیگر، سازندگان با استفاده از نسخه‌های جدیدتر بلوتوث و همچنین فناوری‌های مختلف، تلاش می‌کنند تا تاخیر زمانی در انتقال صدا را به حداقل رسانده و بهترین تجربه از بازی کردن را برای شما رقم بزنند. در کنار اتصال سریع و پایدار، هندزفری های گیمینگ با امکانات بسیار خوبی مانند ANC یا حذف نویز فعال همراه شده‌اند که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد؛ قابلیتی کاربردی که با حذف صداهای اضافی و نویز محیط، تمام تمرکز شما را روی بازی و بخش‌های مختلف آن قرار خواهد داد.  

بهترین گجت های گیمینگ موبایل برای یک تجربه جذاب از بازی

باتری قدرتمند، ویژگی دیگر هندزفری های بلوتوثی است تا نیازی نباشد که دائما آنها را شارژ کنید. ظاهر متفاوت و جذابی که هندزفری‌های بی سیم دارند هم احتمالا عطش شما برای انجام بازی‌ها را به بالاترین سطح خواهند رساند. پس اگر علاقه دارید تا بازی های موبایل را با کیفیتی خاص تجربه کنید بهتر است خرید هندزفری بلوتوثی گیمینگ را به عنوان گجتی جذاب و کاربردی در نظر داشته باشید

دسته بازی

در بین گجت های گیمینگ مخصوص موبایل، دسته‌ها هم جایگاهی پررنگ در بین کاربران دارند. این دسته‌ها که می‌توان آنها را در شکل‌های بسیار مختلفی تهیه کرد، بخشی برای قرار دادن موبایل بر روی خود دارند تا با اتصال گوشی هوشمند خود به دسته، کنترل بسیار خوبی در بازی‌ها داشته باشید.

نمونه‌های ساده‌تر دسته گیمینگ مخصوص گوشی، صرفا حالت یک نگهدارنده داشته و روی آنها می‌توان فقط گیره‌های فیزیکی کوچکی که در بخش بالایی را پیدا کرد، در حالی که برخی از محصولات رده‌بالا، کلیدهای کنترلی مشابه با دسته‌های مربوط به کنسول‌های بازی را بر روی خود دارند و تجربه‌ای عالی از بازی کردن را برای شما رقم خواهند زد. برخی کنترلرها حتی یک فن هم روی خود دارند تا مانع از داغ شدن موبایل در استفاده طولانی‌مدت شوند.

اگرچه دسته‌های بازی معمولا با اکثر گوشی‌های اندرویدی یا محصولات اپل سازگاری کامل دارند، ولی شاید بهتر باشد که پیش از خرید محصول مورد نظر، در مورد پشتیبانی آن از سیستم‌عامل‌های مختلف اطمینان پیدا کنید؛ این مورد به‌خصوص وقتی اهمیت دارد که سراغ دسته‌های بازی بلوتوثی می‌روید.

گیره بازی های شوتر

یکی دیگر از وسایلی که می‌توانند در حین بازی کردن حسابی به شما کمک کنند، گیره‌های کوچکی هستند که در بخش بالایی صفحه تعبیه شده و در عناوین شوتر مانند پابجی می‌توانند نقشی پررنگ را ایفا کنند. این وسایل کوچک که عمدتا از آنها با نام «دسته پابجی» یاد می‌شود، شکل‌ها و اندازه‌های مختلف داشته و می‌توان نمونه‌های بسیاری از آنها را در بازار پیدا کرد. این گیره‌ها برای بازی‌هایی مثل کالاف دیوتی بسیار مفید هستند.

این گیره‌ها معمولا به صورت مکانیکی طراحی شده و حرکتی بسیار روان و نرم هم دارند. به علاوه، نوع برخورد آنها با نمایشگر، معمولا از نوع فیزیکی است تا در مورد خطرات احتمالی بن شدن از بازی، هیچ نگرانی وجود نداشته باشد. به این مورد باید ضربه‌پذیری بالا و طول عمر بالای کلیدها را هم اضافه کرد.

کاور انگشتی

اگر اهل بازی کردن با تلفن‌های هوشمند باشید، حتما می‌دانید که بازی کردن طولانی‌مدت با گوشی مشکلاتی مانند تعریق انگشت‌ها، چرب شدن صفحه، کند شدن حرکت دست‌ها و … را برای گیمرها به همراه دارد. راه حل این مشکل، کاورهای انگشتی هستند.

این کاورها که خوشبختانه قیمت بسیار پایینی هم دارند، مانع از چرب شدن صفحه شده و با حرکات روان دست، بازدهی شما در بازی‌ها را تا حد قابل توجهی افزایش خواهند داد.

سخن پایانی

به لطف توسعه تراشه‌های موبایلی و استفاده از پردازند‌ه‌های قدرتمند در تلفن‌های همراه، روز به روز به تعداد افرادی که برای بازی کردن به تلفن‌های هوشمند روی می‌آورند، افزوده می‌شود. اگر شما هم جزو همین دسته هستید، بهتر است بدانید که گجت های گیمینگ موبایل می‌توانند بهترین همراه برای شما و رقم خوردن تجربه‌ای عالی از بازی کردن باشند.

اگرچه ما تلاش کردیم تا برخی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل را معرفی کنیم، ولی باید بدانید که تنوع این محصولات در بازار واقعا بالاست و چیزهای دیگری مانند شارژرهای فست، پاوربانک‌ها، هدفون‌ها، دسته‌های بازی بلوتوثی و … هم می‌توانند در این لیست جا بگیرند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.