پرداخت الکترونیک سداد 9 ساله شد

شرکت پرداخت الکترونیک سداد که در سال 1393 تاسیس شد، توانسته است در این 9 سال به یکی از شرکت‌های برتر پی‌اس‌پی ایران تبدیل شود.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی سداد، این شرکت با رتبه سوم مبلغی در سال جاری سبد کاملی از خدمات پرداخت را به کاربران خود ارائه می‌کند. پرداخت الکترونیک سداد، هم‌اکنون عرضه‌کننده محصولات و خدمات پرداختی در زمینه‌هایی نظیر کارتخوان (POS)، درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)، اپلیکیشن پرداخت (ایوا و پالس) و کد دستوری (#737*) است. در 9 سال گذشته، سداد از معدود شرکت‌های پی‌اس‌پی است که توانسته به طراحی و اجرای کامل زیرساخت شبکه پرداخت (سوئیچ پذیرندگی و شبکه تجمیع) نائل شود.

به مناسبت نهمین سالروز آغاز به کار پرداخت الکترونیک سداد روز سه شنبه 23 آبان 1402 مراسم ویژه‌ای در این شرکت برگزار شد که طی آن ضمن پذیرایی و اهدای هدایایی به کارکنان، معادل 9 روز حقوق به حساب آن‌ها واریز شد. در این مراسم هر کدام از کارمندان تگ‌هایی دریافت کردند که روی آن براساس بارزترین بازخوردهایی که از سایر همکاران گرفته شده یک ویژگی خاص آن فرد درج شده بود.

سداد نیروی انسانی خود را اصلی‌ترین سرمایه این شرکت می‌داند و می‌کوشد از هر فرصتی برای تکریم آن‌ها استفاده کند. این شرکت در حال حاضر با بهره‌گیری از ظرفیت 1700 نفره کارکنان خود در دفتر مرکزی و 37 نمایندگی شعب در سراسر کشور خدمت‌رسانی به مشتریان و کاربران در صنعت پرداخت را انجام می‌دهد.

رسیدن به رتبه نخست در حوزه پرداخت الکترونیکی کشور، ارائه محصولات متنوع و تسهیل عملیات فروش، پرداخت و دریافت وجوه از طریق توسعه و بکارگیری فناوری‌های روز از جمله چشم‌اندازهای سداد است.

پرداخت الکترونیک سداد، ماموریت اصلی خود را توسعه نظام پرداخت الکترونیکی کشور می‌داند و در انجام این ماموریت به ایجاد بستری پایدار و مطمئن برای انتقال الکترونیکی پول و ارزش‌آفرینی برای مشتریان، حذف مغایرت از چرخه تراکنش‌ها به‌منظور اجتناب از وقفه در دادوستد، تولید ابزارهای مناسب برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و ایجاد تعلق خاطر سازمانی برای تمامی ذی‌نفعان خود متعهد است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.