زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب مشخص شد

زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب، درام مرگبار کره‌ای و پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در زمان پخش در سال ۲۰۲۱ چه زمانی منتشر خواهد شد؟

فاواپرس: سریال بازی مرکب (Squid Game) پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در زمان پخش در سال ۲۰۲۱ بود که جوایز متعددی را به خود اختصاص داد و تأثیر ماندگاری بر بینندگان گذاشت. اما زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب، فصل بعدی این درام مرگبار کره‌ای چه زمانی خواهد بود؟

فیلمبرداری فصل دوم سریال بازی مرکب از جولای ۲۰۲۳ آغاز شده و همچنان ادامه دارد. به این ترتیب، تاریخ اکران آن اواخر سال ۲۰۲۴ خواهد بود. این زمان انتظار شاید طولانی به نظر برسد، اما در مقایسه با مدت زمانی که طول کشید تا فصل اول به نتیجه برسد، اصلاً زیاد نیست.

فاواپرس / فصل دوم سریال بازی مرکب

هوانگ دونگ هیوک کارگردان و نویسنده در ژوئن ۲۰۲۲ نوشت: «۱۲ سال طول کشید تا فصل اول Squid Game ساخته و نمایش داده شود. اما فقط ۱۲ روز طول کشید تا Squid Game به محبوب‌ ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود.»

فاواپرس / فصل دوم سریال بازی مرکب

اطلاعیه رسمی شبکه نتفلیکس در مورد فصل دوم سریال بازی مرکب

در این پست که در حساب رسمی نتفلیکس توییت شد، دونگ هیوک تأیید می‌کند که در فصل دوم سریال بازی مرکب، گی هون در کنار میزبان بازی (Front Man) بازخواهد گشت، مرد کت و شلوارپوش در بازی داکجی شاید برگردد. و با چئول سو، دوست پسر یانگ هی آشنا خواهید شد.

علاوه بر ادامه بازی Squid Game، دونگ هیوک همچنین وجود فصل ۳ بازی Squid Game را تایید کرد و در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه‌ای گفت: «در حال مذاکره با نتفلیکس بر سر فصل دوم سریال بازی مرکب و همچنین فصل ۳ هستم. به زودی به نتیجه خواهیم رسید.»

فاواپرس / فصل دوم سریال بازی مرکب

همانطور که در پایان قسمت آخر فصل اول متوجه شدیم، به نظر می‌رسد داستان فصل دوم سریال بازی مرکب بر سونگ گی هون و ماموریت انتقام‌گیری او از ترتیب دهندگان مرموز بازی متمرکز باشد.

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.