مدیرعامل انجمن بلاک‌چین برکنار شد

عباس آشتیانی، مدیرعامل انجمن بلاک‌چین ایران از سمت خود برکنار شد.

فاواپرس: براساس صورت جلسه ۱۵/۹/۱۴۰۲ انجمن بلاک‌چین، این هیئت مدیره در جلسه‌ای فوق‌العاده عباس آشتیانی را از سمت مدیرعامل برکنار کرد و امید علوی به صورت موقت و تا انتخاب مدیرعامل قطعی، عهده‌دار امور اجرایی انجمن اعلام کردند.

این جلسه به درخواست سپهر محمدی، از اعضای هیئت مدیره انجمن بلاک‌چین برگزار شده است و در این جلسه محمدی از آشتیانی بابت شایعاتی مبنی بر دریافت مبالغی از دو صرافی جهت تدوین مقالات علمی در حسابی غیر از حساب انجمن، توضیح خواسته است.

براساس این نامه، آشتیانی با رد شایعات اشاره می‌کند این موضوع خارج از انجمن بوده است و درخواست بررسی مستندات توسط بازرس و رئیس هیت مدیره را می‌دهد.

در متن تذکرات مصوب هیئت مدیره مواردی مانند انجام فعالیت مالی بدون هماهنگی با هیئت مدیره در همپوشانی با سمت مدیرعاملی، عضویت در گروه غیر منتصب به انجمن بلاک‌چین جهت برنامه‌ریزی و مصارف کارهای رسانه‌ای بدون هماهنگی هیئت مدیره، هماهنگی با اعضای انجمن در راستای اخذ دونیت و دریافت مبالغ به حساب انجمن بدون هماهنگی با هیئت مدیره و مواردی مانند عدم شفافیت و اطلاع‌رسانی به موقع یا به خطر انداختن ساختار انجمن و هیت مدیره از منظر اعتباری و اجرایی هم دیده می‌شود.

به این ترتیب بعد از شنیدن توضیحات آشتیانی، هیئت مدیره عزل او را از سمت مدیرعاملی انجمن بلاک‌چین ایران تصویب کرد و امید علوی به صورت موقت تا انتخاب مدیرعامل قطعی عهده دار امور اجرایی انجمن اعلام شد.

البته در صورت جلسه دیگری، مربوط به تاریخ ۱۲/۰۹/۱۴۰۲، تذکر کتبی به آشتیانی بابت عدم هماهنگی و اطلاع رسانی به موقع وجود دارد و در دیگر مصوبات این جسله مشخص شده استعفای عباس آشتیانی و امید علوی پذیرفته شده است. با این حال در صورت جلسه بعدی استعفای این دو نفر به همراه نیما نعیمی‌ خواه پس گرفته شده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.