بانک سبز کارآفرین در راه هوشمند شدن

دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین در پیام خود به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، این بانک را بانک سبزی خواند که به سمت هوشمند شدن و فراگیرکردن خدماتش در حرکت است.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ در متن پیام دکتر احمد بهاروندی آمده است :”بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک سبز کارآفرین را به تمامی خانواده مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش، سهامداران ارجمند، مشتریان معزز و ذی نفعان بانک تبریک می گویم.

بانک کارآفرین در حالی بیست و چهارمین سال فعالیت خود را سپری کرد، که طی این سال ها، با تکیه بر سرمایه انسانی توانمند، کارآمد، با تجربه و دلسوز خود و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران توانسته است به عنوان بانکی شفاف و متمایز در ارائه خدمات به هم میهنان عزیز کارنامه ای درخشان و شفاف را از خود ارایه دهد.

بانک سبز کارآفرین در نزدیک به ربع قرن فعالیت بانکی تمرکز خود را بر حمایت از کارآفرینان، کسب و کارهای دانش بنیان و حوزه سلامت، غذا –دارو، قرار داده است. امیدوارم که همچون گذشته بانک کارآفرین بتواند در کنار پشتیبانی از تولید و اشتغال پایدار، به ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی پرداخته و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام تثبیت کند. همچنین قدردان زحمات همکاران و تمامی مدیرانی که در طی این سالها باعث رشد و بالندگی بانک شده اند، هستم و امیدوارم با تلاش مضاعف، همدلی و وفاق بتوانیم در راستای توسعه و آبادانی کشور گام برداریم.”

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.