حضور ارتباط فردا در نهمین دوره همایش تراکنش ایران

هلدینگ ارتباط فردا به‌عنوان یکی از حامیان در نهمین دوره از نمایشگاه تراکنش ایران که در تاریخ ۱۸ الی ۲۰ دی ماه در محل آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هتل لاله برگزار می‌شود، حضوری فعال خواهد داشت.

فاواپرس: در نمایشگاه تراکنش ایران که هر ساله با حضور مسئولین بانک‌ها، شرکت‌های پرداخت الکترونیک و صنایع مالی کشور برگزار می‌شود، علاوه بر انتخاب چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر؛ بخش‌های متنوعی نظیر کارگاه‌های معرفی محصول و انتخاب برترین محصول، نشست‌های تخصصی با حضور مدیران صنعت در موضوعات مختلف و همچنین نمایشگاه معرفی خدمات نیز دائر می‌شود.

در همین راستا هلدینگ ارتباط فردا به‌ عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت الکترونیک در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی نمایشگاه تراکنش حضور خواهد داشت و از محصول جدید خود نیز رو نمایی می‌کند.

در اولین نشست مدیران مؤثر و فعال صنعت پرداخت آقایان مسعود وکیلی‌نیا، محسن رحمتی، مصطفی امینی و بهنام خاکباز پیرامون موضوع Open Finance با تمرکز بر راه‌حلی برای همگرایی صنایع مالی در روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۲۵ در یک نشست تخصصی به گفت‌وگو خواهند پرداخت.

در دومین نشست تخصصی با موضوع «اضطراب فین‌تکی‌ها» آقایان محمد رشیدی، مسعود وکیلی‌نیا، رضا باقری و خانم فاطمه جعفری در روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۱۵:۵۵ به گفت‌وگوی تخصصی خواهند پرداخت.

همچنین در روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه، هلدینگ ارتباط فردا دو کارگاه ارائه محصول نیز خواهد داشت. در کارگاه اول محصول «آبانک»، شعبه دیجیتال بانک آینده، از ساعت ۱۲:۲۰ برای علاقه‌مندان ارائه می‌شود و همچنین ارائه «راشا» محصولی از فینوتک نیز در ۱۲:۴۰ در سالن غدیر برگزار می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.