وام 300 میلیون تومانی برای کسب‌وکارهای فعال روی سکوهای داخلی

کسب‌وکارهای فعال روی سکوهای داخلی حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان وام می‌گیرند.

فاواپرسسازمان فناوری اطلاعات ایران به کسب‌وکارهای فعال روی پلتفرم‌ها یا سکوهای داخلی حداکثر ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۵.۳۳ درصد با بازپرداخت ۴۸ماهه اعطا می‌کند.

مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات برای کسب‌وکارهای حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان، برای کسب‌وکارهای صنفی ۳۰۰ میلیون تومان و برای کسب‌وکارهای حقیقی ۲۰۰ میلیون تومان است که سود آن ۱۵.۳۳ درصد و بازپرداخت آن ۴۸ماهه با ۶ ماه تنفس خواهد بود.

فاواپرس / وام 300 میلیون تومانی برای کسب‌وکارهای فعال روی سکوهای داخلی
جزییات سقف وام اعطایی به کسب‌وکارهای فعال روی سکوهای داخلی

سازمان فناوری اطلاعات ایران بر اساس آیین‌نامه «حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال» به کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور تسهیلات ارائه خواهد کرد.

طبق آیین‌نامه حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال، «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است با هماهنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای کسب‌وکارهایی که در سکوهای داخلی فعالیت می‌کنند، بر اساس ویژگی‌های کسب‌وکار و ظرفیت کسب درآمد، نسبت به تدوین و ابلاغ دستورالعمل وحدت رویه به منظور پذیرش حساب کاربری متقاضی به عنوان مبنای اعتبارسنجی برای اعطای تسهیلات به کسب‌وکار یا هر شخصی که متقاضی معرفی می‌کند، مطابق دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات خرد، موضوع مصوبه گروه مقررات و نظارت موسسات اعتبار بانک اقدام کند.»

فاواپرس / وام 300 میلیون تومانی برای کسب‌وکارهای فعال روی سکوهای داخلی
جزییات تسهیلات اعطایی به کسب‌وکارهای فعال روی پلتفرم‌های داخلی

مهدی مظفری، مدیرکل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران، در گفت‌وگو با روابط عمومی این سازمان اعلام کرده است: این تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و به کلیه کسب‌وکارهای فعال که بر بستر سکوهای مشمول آیین‌نامه “حمایت از سکوها و کسب‌وکارهای اقتصاد دیجیتال” اقدام به فروش کالا یا خدمات یا فعالیت اقتصادی می‌کنند ارائه خواهد شد.

مهدی مظفری گفت: کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال کشور که حداقل سه ماه سابقه فعالیت در سکوهای داخلی مشمول نظیر ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی‌گپ و بله را دارند می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت www.irantavanafarin.ito.gov.ir ارسال کنند.

فاواپرس / وام 300 میلیون تومانی برای کسب‌وکارهای فعال روی سکوهای داخلی
شرایط لازم برای تخصیص وام به کسب‌وکارهای فعال روی سکوهای داخلی

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، کسب‌وکارهایی مشمول دریافت تسهیلات خواهند شد که بیش از ۳۰ تراکنش در سه‌ماهه پایانی خود داشته باشند یا حجم تراکنش ماهانه آنها برای سه‌ماهه پایانی فعالیت‌شان روی سکوهای داخلی به بیش از ۱۵ میلیون تومان برسد. همچنین اگر کسب‌وکارهای فعال روی پلتفرم‌های داخلی بیش از هزار فالوور بر بستر سکوهای مشمول داشته باشند یا ماهانه ۱۰ آگهی در طول سه ماه پایانی فعالیت‌شان روی این بستر قرار داده باشند می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.