دیپلمات ایرانی در عراق: فغانی قاتل و فراری است!

علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی همچنان سوژه رسانه هاست و اینبار یک دیپلمات سابق جمهوری اسلامی علیه او مطالبی عجیب مطرح کرده است.

فاواپرس: پس از قضاوت عالی علیرضا فغانی در بازی حساس عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا، که با اعتراض نابجای عراقی‌ها مواجه شد، حالا فردی به نام امیر موسوی رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر در شبکه العهد عراق، درباره فغانی داور بازی عراق-اردن مطالب عجیبی مطرح کرد که می‌تواند پیگرد قضایی داشته باشد.

این فرد که مسوولیت فعلی‌اش مشخص نیست، ادعا کرده: «فغانی فردی ضدحکومت و فراری است و به استرالیا پناهنده شده؛ مردم ایران از او متنفرند. او پرونده‌های سنگین دارد که شاید به حکم اعدام هم برسد!»

علیرضا فغانی طی سالیان مهاجرت به استرالیا، بارها به کشور رفت و آمد داشته و حتی مسابقات مهمی را در لیگ برتر ایران قضاوت کرده است.

او تنها در لیست داوران الیت فدراسیون فوتبال ایران معرفی نشده تا فرصت به سایر داوران مستعد کشور هم برای رشد در عرصه بین‌المللی برسد.

این شخص مدعی است فغانی در حوادث 1401 قتل انجام داده!! و به همین دلیل متواری و پناهنده است. این در حالی است که محمدرضا فغانی، برادر علیرضا فغانی و یکی از داورهای سابق فوتبال ایران به سوئد پناهنده شد و درباره او نیز تاکنون چنین اتهاماتی از سوی مقامات قضایی منتشر نشده است.

نکته مهم اینکه علیرضا فغانی اساساً به استرالیا پناهنده نشده است و خودخواسته دست به مهاجرت زده است!

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال استرالیا در اعلام مواضعی صریح، بر تصمیمات فغانی در بازی حساس عراق با اردن صحه گذاشته‌اند و تمامی آنها از جمله اخراج ایمن حسین را تایید کرده اند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.