چین لینک از دوج کوین سبقت گرفت

چین لینک به‌لطف اقدامات مشکوک نهنگ‌ها و با پیشی گرفتن از دوج‌کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار ارز دیجیتال اضافه شد.

فاواپرس: افزایش قیمت چین لینک در روز‌های گذشته تنها اتفاق مهم بین رمزارز‌های معروف بازر ارز دیجیتال بوده است.

بیت‌کوین از ۱۰ روز قبل حوالی مرز ۴۲ هزار دلار درجا می‌زند و اتریوم و بقیه آلت‌کوین‌ها به روند کسل‌کننده‌ خودشان ادامه می‌دهند. چین لینک، اما روی قله دوساله خودش ایستاده و با نزدیک شدن به مرز ۲۰ دلار در بهترین موقعیت از دی‌ماه ۱۴۰۰ قرار گرفته است. افزایش قیمت چین لینک به‌جز رفتار مشکوک نهنگ‌ها توجیه منطقی دیگری ندارد و به‌لطف انباشت سرمایه‌گذاران کله‌گنده، چین لینک با کنار زدن دوج کوین به جمع ۱۰ رمزارز برتر بازار اضافه شده است.

چین لینک روی قله دوساله

قیمت چین لینک روز گذشته دوشنبه ۱۶ بهمن به ۱۹.۴ دلار رسید که به پول خودمان معادل یک میلیون و ۷۰ هزار تومان است. این بالاترین قیمت چین لینک از ۲۷ دی ۱۴۰۰ است و با این اوصاف چین لینک روی قله دو ساله خودش ایستاده.

چین لینک البته در این مدت یکبار و به‌طور دقیق‌تر شهریور امسال تا مرز شش دلار سقوط کرده و حالا با بالارفتن تب خرید چین لینک، بعد ۲۳ ماه دوباره به مرز ۲۰ دلار نزدیک شده است.

قیمت چین لینک نسبت به دیروز حدود هشت درصد ارتقا پیدا کرده و میزان افزایش قیمت چین لینک درمقایسه با یک هفته و یک ماه قبل به‌ترتیب ۳۱ و ۴۲ درصد محاسبه می‌شود.

فاواپرس / رمزارز چین لینک

علت افزایش قیمت چین لینک در روز‌های آرام بازار ارز دیجیتال را می‌توانیم به رفتار مشکوک نهنگ‌ها ارتباط بدهیم. چون بررسی‌ها نشان می‌دهد انباشت قوی نهنگ‌ها از چین لینک و موج شدید خرید چین لینک توسط آن‌ها تنها عامل منطقی در افزایش قیمت چین لینک است. سرمایه‌گذاران خرد و کم‌تجربه طبق رسم نانوشته‌ای که در بازار وجود دارد، همیشه خدا چشم به رفتار نهنگ‌ها دارند و همه این کار‌ها منجر به پیشی گرفتن چین لینک از دوج‌کوین شده است.

راهیابی چین لینک به‌جمع ۱۰ رمزارز برتر

چین لینک به‌لطف تلاش مرموز نهنگ‌ها از نظر تسلط به بازار ارز دیجیتال به جمع ۱۰ رمزارز برتر اضافه شد. ارزش بازار چین لینک درحال حاضر حدود ۱۱ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود و این عدد به‌شکل جزیی از حجم بازار دوج‌کوین پیشی گرفته است.

دوج‌کوین که جزو رمزارز‌های محبوب تریدر‌های ایرانی است، به حدود ۰.۶۸ درصد از کل بازار تسلط دارد و، اما این عدد برای چین لینک کمی بیشتر تخمین زده می‌شود.

چین لینک درحالی یکی از ۱۰ رمزارز برتر و مهم دنیا محسوب می‌شود که همین الان حدود ۹ هزار ارزدیجیتال در صرافی‌های مختلف دنیا فهرست شده و از این جهت چین لینک بالاتر از گزینه‌های سرشناس و معروفی مثل ترون، پوکادات، پالیگان و تونکوین قرار گرفته است.

پیش‌بینی قیمت چین لینک

قیمت چین لینک درحالی به ۱۹.۴ دلار رسیده که این ارز دیجیتال موفق به شکست محدوده مقاومتی ۱۸.۶ شده است. اگر اقدامات مشکوک نهنگ‌ها ادامه داشته باشد یا به هر دلیل دیگری چین لینک روند صعودی خودش را ادامه دهد، آنوقت در قدم اول می‌توانیم منتظر افزایش قیمت چین لینک تا ۲۲.۱ دلار باشیم.

چین لینک در بهترین حالت خودش ظرف روز‌های آینده پتانسیل پیشروی تا کانال ۲۵ دلار را دارد و طبق تحلیل‌های تکنیکال محدوده رویایی و خوشبینانه چین لینک می‌تواند ۲۹.۴ دلار باشد.

چین لینک درصورت عملی نشدن این سناریو احتمالا در مرحله اول تا ۱۸.۵ دلار عقب می‌رود و سرمایه‌گذاران آن در قدم بعدی باید به حمایت شکل‌گرفته در مرز ۱۸ دلار امیدوار باشند.

 

قیمت لحظه‌ای رمزارزها‌

قیمت رمزارز صفحه خبر
CoinPriceChangeLast 24h

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.