نسل جدیدی از آنتی‌ویروس‌های کسپرسکی به ایران آمد

ایدکو که 15 سال است توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات خانگی کسپرسکی در ایران و خاورمیانه می‌باشد، در آغاز سال 2024 و در آستانه نوروز 1403، نسل جدیدی از محصولات کسپرسکی را رونمایی کرده است.

افزایش نقشِ دستگاه‌ها و تجهیزاتی الکترونیکی و اتصال دائمی به اینترنت هر روز فرصت‌ها و تهدیدهای جدیدی را برای جامعه در پی دارد. افرادی که با آگاهی ا ابزارهای نوین استفاده کنند، برندۀ بازیِ تغییرات مداوم در دنیای امروز خواهند بود. ایدکو که 15 سال است توزیع‌کننده‌ی آنلاین محصولات خانگی کسپرسکی در ایران و خاورمیانه می‌باشد، در آغاز سال 2024 و در آستانه نوروز 1403، نسل جدیدی از محصولات کسپرسکی را رونمایی کرده است. این شرکت با شعار «کسپرسکی نو با ایدکو» به رونمایی از محصولات کسپرسکی پرداخته است و همزمان تخفیف 75 درصدی روی این گروه از محصولات را ارائه کرده است.

کسپرسکی نو با ایدکو: رونمایی رسمی از جدیدترین محصولات کسپرسکی در ایران!

محصولات کسپرسکی در دهه گذشته اگرچه هر روز آپدیت شده‌اند اما حالا با یک تغییر نسل و پیشرفت چشمگیری در محصولات کسپرسکی روبرو هستیم! تا امروز محصولات کسپرسکی با نام‌های «آنتی ویروس کسپرسکی»، «اینترنت سکیوریتی کسپرسکی» و «توتال سکیوریتی کسپرسکی» در بازار ایران عرضه می‌شدند و حالا باید نسل جدید محصولات کسپرسکی را با نام‌های زیر بشناسیم:

نسل جدیدی از آنتی‌ویروس‌های کسپرسکی به ایران آمد

ایدکو؛ همیشه اورجینال و اصلی

در حالی که حضور رسمیِ محصولات بین‌المللی در همه حوزه‌ها از جمله فناوری اطلاعات موضوعی دست نیافتنی در ایران شده است، اما ایدکو به عنوان نماینده رسمی کسپرسکی در طول 15 سال گذشته همواره محصولات اورجینال را به صورت رسمی در ایران عرضه کرده است و خدمات پشتیبانی را از شرکت اصلی در اختیار مردم ایران قرار داده است.

از ویروس تا باج‌افزار تا صفحات فیشینگ

کاربرد محصولات خانگی کسپرسکی همان‌طور که از نامش پیداست از یک خانم خانه‌دار که تنها یک گوشی تلفن همراه (اندروید یا iOS) دارد تا لپ‌تاپ‌ها را پوشش می‌دهد. اگر پرداخت آنلاین می‌کنید یا روی لپ‌تاپ و تلفن همراه خود تصاویر خصوصی دارید که نباید در اختیار هکرها قرار گیرد، یکی از محصولات کسپرسکی دست همه خلافکاران را از سیستم‌های رایانه‌ای شما دور می‌کند.

اگر فعال بازار سرمایه و بازارهای فارکس و کریپتو هستید، هم لازم بسیار مراقب نقل و انتقال ارزهای دیجیتال از کیف پول خود باشید! همه این‌ها با افزونه‌های اختصاصی در داخل نسخه‌های مختلف کسپرسکی ارائه شده است.

شما همواره می‌توانید از طریق سایت irkaspersky.com مشاوره پیرامون امنیت خود در فضای آنلاین دریافت کنید و یا با شماره 02188846070 برای راهنمایی تماس بگیرید.

نسل جدیدی از آنتی‌ویروس‌های کسپرسکی به ایران آمد

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.