وزارت اطلاعات: صدها سامانه استارلینک کشف و ضبط شد

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که صدها سامانه استارلینک کشف و ضبط شده است.

زمان خواندن 1 دقیقه

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده: «این وزارت در عملیات ترکیبی و گسترده، با استفاده وسیع از ابزارهای فناورانه، موقعیت سامانه های ماهواره ای شناسایی و فعالیت مجرمانه کاربران آن را کنترل کردند.

این سلسله اقدامات تا شناسایی کامل همه ترمینال های اینترنت ماهواره ای که به نوعی در خدمت دشمن قرار دارد، ادامه خواهد یافت.

طبق قانون، تهیه و استفاده از سامانه های غیرقانونی استارلینگ جرم است و در دوران جنگ، مستوجب اشد مجازات برای مجرمین(به ویژه مرتبطین و عوامل دشمن) است.»

- تبلیغات -
این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *