در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، ایرانسل برند پیشتاز ایران شد.
به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، آیین پایانی این جشنواره، عصر شنبه هفتم اسفند ۱۴۰۰ با حضور جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتی ایران در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
در این مراسم، لوح و تندیس برند پیشتاز ایران به «بیژن عباسیآرند»، مدیرعامل ایرانسل تعلق گرفت که «حسن بولوردی»، معاون فنی و مهندسی ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.
در ارزیابیهای انجام شده در این جشنواره، ۱۰۰ برند پیشتاز بازار ایران در حوزههای مختلف شناسایی شدند و در آیین پایانی، از ۲۰ برند برتر از میان این ۱۰۰ برند، به صورت ویژه و با اهدای لوح و تندیس، تقدیر شد.
جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران یکی از معتبرترین رخدادها و جوایز کشور است که در عرصه تجلیل از برترین و موفقترین شرکتهای ایرانی برگزار میشود. این جشنواره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز و تلاش کرده تا احترام به صنعتگر ایرانی و ثروتآفرینی ملی را سرلوحه کار خود قرار دهد.
حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، معاون اجرایی رئیسجمهور، مشاور عالی رئیسجمهور، رئیسکل بانک مرکزی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و روسای کمسیونهای صنایع و معادن، انرژی و برنامه و بودجه در ادوار مختلف این جشنواره، از یک سو و استقبال سازمانها از آن از سوی دیگر، نشان از جایگاه ویژه این مراسم دارد.
از جمله محورهای برگزاری این جشنواره، میتوان به انتخاب و معرفی برندهای پیشتاز در عرصه صنعت مالی، انتخاب و معرفی شرکتهای پیشتاز در عرصه اقتصاد ملی، انتخاب و معرفی برندهای شخصی تاثیرگذار در عرصههای کسبوکار در ایران، انتخاب و معرفی استارتاپهای پیشرو در عرصۀ صنعت و تجارت، انتخاب و معرفی مدیران تاثیرگذار در عرصه کسبوکار و تولید ملی و انتخاب و معرفی یکصد برند پیشتاز ایران اشاره کرد.
جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، طی ۱۴ دوره برگزاری، با بهرهگیری از متخصصان ایرانی درصدد ایجاد ساختار و مدلی منحصربهفرد و بومی، در اندازهگیری و کمیسازی جایگاه برندهای ایرانی بوده است.
این جشنواره همواره تلاش کرده تا برترین شرکتها و برندهای ایرانی که نقش ویژهای در تولید ناخالص داخلی ایفا کردهاند را با اتخاذ رویکرد علمی و استفاده از شاخصهای کاربردی، شناسایی و از آنان تجلیل کند.
از جمله مهمترین مولفههای مطرح در این ارزیابی، میتوان به میزان آشنایی با برند، جایگاه اجتماعی برند، ضریب نفوذ برند، میزان وفاداری مشتری، رضایتمندی و وفاداری کارکنان و نیز شاخصهای مربوط به سهم بازار، فروش، توزیع و… اشاره کرد.
ایرانسل سال گذشته، در سیزدهمین دوره برگزاری این جشنواره نیز موفق شده بود در جمع ۱۰۰ برند پیشتاز ایران قرار گیرد.