نمایش منسجم تیم فوتسال کارآفرین مقابل بهترین‌های آسیا

تیم فوتسال کارآفرین که عنوان قهرمان جام صنعت بانکداری ایران را در اختیار دارد، در دیدار دوستانه با تیم ملی امید، بازی قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و رقابت چشم نوازی را رقم زد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، اواخر تیرماه سال جاری، تیم‌های فوتسال بانک کارآفرین و تیم ملی امید ایران در خانه فوتسال هتل المپیک تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که این دیدار نزدیک با نتیجه ۵ بر ۳ به سود تیم ملی امید به پایان رسید.

تیم ملی امید ایران که برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی تاجیکستان در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد، با ترکیبی از بازیکنان امید و بزرگسال به میدان آمده بود و درحالیکه تصور می‌شد از همان ابتدا تیم برتر زمین باشد اما در مقابل بازی منسجم و دوندگی بالای بازیکنان کارآفرین غافلگیر شد و با ۲ گل خورده، بازنده به رختکن رفت.

با آغاز نیمه دوم، تیم ملی فشار مضاعفی روی دروازه کارآفرین آورد و موفق شد با ۲ گل پشت سر هم، بازی را به تساوی بکشاند اما تنها چند دقیقه بعد با گلی تماشایی بار دیگر عقب افتاد.

بازی با برتری تیم کارآفرین پیش می‌رفت که تیم ملی با تعویض‌های متوالی و اجرای تاکتیک‌های متنوع ۳ گل دیگر به ثمر رساند و درنهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست یافت.

بانک کارآفرین در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به ورزش کارکنان خود داشته و مسابقات فوتسال داخلی را با هدف افزایش انگیزه نیروها و کشف استعدادهای ورزشی به طور منظم برگزار کرده است.

نتیجه این برنامه‌ریزی منسجم و حرفه‌ای، تشکیل تیم فوتسال کارآفرین است که عنوان قهرمانی جام صنعت بانکداری کشور را نیز در اختیار دارد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.