امکان استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابر همراهی برای مشترکان همراه اول فراهم شد

این سرویس امکان ذخیره سازی فایل‌های شخصی را در فضای ابری برای مشترکین همراه اول ممکن می‌کند.

فاواپرس: سرویس ذخیره‌سازی ابری همراه اول با نام «ابر همراهی» به بهره‌برداری تجاری رسید. مشترکان این پراتور می‌توانند از این سرویس ذخیره‌سازی ابری، برای ذخیره فایل‌های خود استفاده کنند.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، خدمات ذخیره سازی ابری که به ذخیره کردن و دسترسی داده ها و فایل ها در سرورهای راه دور اشاره دارد، توسط همراه اول با نام تجاری «ابرهمراهی» پیاده سازی شد.

ابرهمراهی امکانی را فراهم آورده تا مشترکان همراه اول به جای ذخیره کردن فایل‌ها به صورت محلی در رایانه یا دستگاه‌های ذخیره سازی فیزیکی مانند هارد دیسک‌ها یا درایوهای فلش خود، بتوانند داده‌های خود را در فضای ابری آپلود، ذخیره سازی، دسته‌بندی و سازماندهی کرده و با دیگران به اشتراک گذارند. با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی و از هر نقطه‌ای به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

علاقه مندان به استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابری، مخصوصاً مشترکانی که فضای کافی برای ذخیره سازی فایل‌های خود را ندارند یا مشترکان حرفه‌ای که نیازمند دسترسی به فایل‌های خود در لحظه هستند، می‌توانند با نصب اپلیکیشن «ابر همراهی» یا ایجاد اکانت در سایت آن از این خدمات بهره مند شوند.

فاواپرس / امکان استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابر همراهی برای مشترکان همراه اول فراهم شد

مزایای ابر همراهی

آپلود، دانلود، جستجو و مشاهده انواع فایل‌ها، دسته ‌بندی فایل‌ها، ایجاد لینک برای یک یا تعدادی از فایل‌ها و به اشتراک‌گذاری آن، مشاهده حجم فایل‌های ذخیره شده و زمان باقی مانده از فضای ذخیره سازی و گزارش گیری از فایل‌های به اشتراک گذاشته شده بخشی از مزایای استفاده از سرویس «ابر همراهی» عنوان شده است.

مقرون به صرفه بودن، دسترسی با هر دستگاه دیجیتال، لیست مخاطبان، امنیت بالا با تکیه بر آخرین نسل از تکنولوژی، سرعت بالا در انتقال فایل های حجیم و پشتیبانی 24 ساعته از جمله دیگر مزایای استفاده از ابرهمراهی است.

ایجاد اکانت کاربری، عضویت و استفاده از ابرهمراهی که تحت مالکیت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور است، کاملاً رایگان بوده و کاربران به محض ورود، به فضای ذخیره سازی ابری رایگان دسترسی خواهند داشت.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.