آغاز همکاری جدید آژانس تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز با کافه بازار

آژانس‌های تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز به فهرست ارایه‌دهندگان تبلیغات در جست‌وجو، تبلیغات در گشت‌وگذار بازار و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار اضافه شدند.

فاواپرس
زمان خواندن 1 دقیقه

آژانس‌های تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز به فهرست ارایه‌دهندگان تبلیغات در جست‌وجو، تبلیغات در گشت‌وگذار بازار و سایر ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار اضافه شدند.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی کافه بازار، مهدی خانی، مدیر فروش تبلیغات در بازار، با اعلام این خبر گفت: «برای تسهیل ارتباط بین توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان با بازار، در تعامل با آژانس‌های یکتانت و دارت‌ادز، این دو آژانس به مجموعه همکاران بازار در زمینه تبلیغات اضافه شده‌اند. امیدواریم این همکاری سبب شود ظرفیت‌های موجود در سیستم تبلیغات در بازار نیازهای گروه‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان را پوشش دهد.»

در سال‌های گذشته، آژانس‌های تپسل و دیما در زمینه تبلیغات با کافه‌بازار همکاری می‌کردند و به این ترتیب، با اضافه شدن دو آژانس جدید، شمار همکاران رسمی بازار در زمینه تبلیغات به چهار آژانس رسیده است.

- تبلیغات -

بازار همواره در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه‌دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام برداشته و با همین رویکرد، گزینه‌های متفاوتی را برای استفاده از امکانات تبلیغاتی در بازار فراهم کرده است.

فاواپرس / آغاز همکاری جدید آژانس تبلیغاتی یکتانت و دارت ادز با کافه بازار

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید
دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاه خود را ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *