مجمع عمومی سالیانه عادی گروه پیشگامان کارآفرینی کارن برگزار شد

مجمع عمومی عادی گروه پیشگامان کارآفرینی کارن در تاریخ 31 تیرماه با حضور 100 درصدی سهام‌داران حقیقی و حقوقی این شرکت در سالن کنفرانس بانک کارآفرین برگزار شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی عصر امین کارآفرین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه پیشگامان کارآفرینی کارن برای سال مالی منتهی به 1401/12/29 با تصویب صورت‌های مالی سال 1401، انتخاب حسابرس و بازرس اصلی و علی البدل و نحوه روزنامه کثیر الانتشار، تقسیم سود میان سهام‌داران به پایان رسید.

این مجمع با حضور سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی، بازرس قانونی، حسابرس معتمد سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

در این نشست، مدیرعامل گروه پیشگامان کارآفرینی کارن به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این شرکت پرداخت. علی عمیدی مدیرعامل گروه پیشگامان کارآفرینی کارن با اشاره به پیشرفت‌های این شرکت در زمینه تامین مالی جمعی افزود: «در اردیبهشت امسال سکوی تامین مالی این شرکت به عنوان تاثیرگذارترین سکوی تامین مالی جمعی ایران انتخاب شد که حاصل عملکرد این شرکت در سال 1401 است. وی افزود در قیاس با دیگر سکوها، از نظر میزان سودآوری طرح ها، نکول پایین، سرمایه‌ی جمع شده، تنوع حوزه فعالیت طرح ها، تنوع جغرافیای طرح ها، دانش‌بنیان بودن طرح‌ها و همینطور پرداخت سود سر موعد مقرر از دلایل این انتخاب بود.

فاواپرس / مجمع عمومی سالیانه عادی گروه پیشگامان کارآفرینی کارن

در ادامه علی عمیدی به ارائه گزارش سالانه این شرکت پرداخت و اعلام کرد در سال گذشته کارن توانسته است از نظر میزان تامین مالی جمعی و تقسیم سود جزء رتبه‌های نخست کرادفاندینگ در ایران باشد؛ از تقسیم سود 48% سالیانه میان سرمایه‌گذاران گرفته تا 18 طرحی که در سال گذشته تسویه شده‌اند، همچنین 2000 سرمایه‌گذار به تعداد سرمایه‌گذاران این سکو اضافه شده‌اند.

نماینده موسسه حسابرسی شرکت نیز گزارش حسابرسی را قرائت کرد و عملکرد شفاف این شرکت را مقبول اعلام نمود و به سوالات سهام‌دارها در مورد این گزارش پاسخ داد.

در این مجمع؛ همچنین در خصوص روزنامه رسمی شرکت، حسابرس اصلی و موسسه حسابرسی علی‌البدل و نحوه تقسیم سود میان سهام‌داران تصمیم‌گیری شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.