مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت کیان افق هیربد برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت کیان افق هیربد، با حضور اعضای هیات‌ مدیره کیان افق هیربد، سهامداران از شرکت‌های شناسا، عصر امین کارآفرین و نمایندگان مؤسسه حسابرسی حافظ گام، در سالن اجتماعات بانک کارآفرین برگزار شد.

به گزارش فاواپرس، در مجمع عمومی سالیانه کیان افق هیربد، گزارش عملکرد آیتول در سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های آینده این شرکت به همراه گزارش حسابرسی کیان افق هیربد به سهامداران ارائه شد. میزان رشد و درآمد شرکت کیان افق هیربد به تفکیک کسب‌وکارها، رشد آمارهای فروش طی سال‌های گذشته، معرفی پردرآمدترین سرویس‌ها، پشتیبانی سرویس‌ها و… از مهم‌ترین آمارهایی بود که در مجمع عمومی سالیانه این مجموعه ارائه شد.

همچنین بر مبنای آمارهای ارائه‌شده در این جلسه، هلدینگ کیان افق هیربد تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۰ نفر سرمایه انسانی را تحت پوشش قرار داده که بر اساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته از رشد این بخش، این آمار به بیش از ۲۵۰ نفر در سال ۱۴۰۲خواهد رسید.

شرکت کیان افق هیربد فعالیت خود را با هدف پاسخگویی هوشمندانه به چالش‌های خودرویی شهروندان، از بهمن‌ماه ۱۳۹۷ آغاز کرد و آیتول و کاربیل در فروردین‌ماه ۹۸ به‌عنوان اولین محصولات این شرکت فعالیت خود را آغاز کردند. در ادامه سایر خدمات مورد نیاز مالکان خودرو، توسط برندهای زیرمجموعه کیان افق هیربد ارائه شد و امروز این شرکت با توسعه خدمات خود و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه، به یک هلدینگ دانش‌بنیان در حوزه خدمات خودرویی تبدیل‌ شده و پاسخگوی تمام دغدغه‌های خودرویی مالکان خودرو است.

این شرکت از الگوهای اثبات‌شده بلوغ سازمانی در به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات پیروی می‌كند و مدیران این مجموعه با در نظر گرفتن وضعیت بازار داخل کشور، سعی در ارائه بهترین راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری به مشتریان دارند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.