6 بازی محبوب درباره ابرقهرمانان برای PC

ابرقهرمانان برای همیشه یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بودند. ابرقهرمانان برای اولین بار توسط کامیک‌ها به مردم معرفی شدند.

ابرقهرمانان برای همیشه یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بودند. ابرقهرمانان برای اولین بار توسط کامیک‌ها به مردم معرفی شدند. کامیک‌ها به صورت یک مجله مصور با نوشاه‌های داستانی فروخته می‌شدند که طی مدت کوتاه پس از انتشار، کامیک‌ها به یکی از بزرگ‌ترین صنعت سرگرمی تبدیل شدند. بعد از محبوبیت آنها بین مردم، شرکت‌های فیلم سازی و بازی سازی تصمیم گرفتن که نسخه‌های خود را از روی داستان‌ها و شخصیت این کمیک‌ها بسازند که این امر موجب شد که طرفداران این ژانر بیشتر و بیشتر شود.

ما در این مطلب لیستی از بهترین بازی‌های کامپیوتری با موضوع ابرقهرمانان را معرفی می‌کنیم که در این ژانر جزو پرطرفدارترین و بهترین بازی‌ها هستند. با ما همراه باشید!

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

فاواپرس / 6 بازی محبوب درباره ابرقهرمانان برای Pc

درست در هنگامی که همه فکر می‌کردند که بهترین بازی مردعنکبوتی در 2018 ساخته شده، ما شاهد انتشار این بازی خارق‌العاده بودیم که برای بار دیگر از سقف انتظار طرفداران عبور کرد. این بازی همانند بازی‌های دیگر این سری از داستان اورجینال مارول ساخته شده با این تفاوت که ما در جلد مایلز مورالس خط داستانی را طی می‌کنیم. بر خلاف پیتر که اولین شخصیت مردعنکبوتی بود، مایلز راه‌های پرچالش‌تری را برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان طی می‌کند و دارای قدرت‌های متفاوت‌ار و جذاب‌تری نسبت به پیتر است.

Batman: Arkham Knight

این بازی از سری‌های بازی بتمن بدون شک جزو بهترین بازی‌های ابرقهرمانان به حساب می‌آید. شاید برای شما سوال باشد که قسمت‌های بهتری هم از این سری بازی وجود دارد اما چرا این بازی؟ این بازی در این لیست وجود دارد به دلیل داستان خوش ساخت‌تر، قابلیت‌های بسیار جذاب‌تر تسبت به سری‌های قبلی و سبک گیم‌پلی متفاوت که این بازی را منحصر به‌فرد می‌کند.

اگر شما هم از علاقه‌مندان بازی‌های بتمن و فیلم‌های ژانر ابرقهرمانان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به صفحه خرید محصولات طرح بتمن ما سر بزنید و اکسسوری مورد علاقه خود را به روش آنلاین همین حالا تهیه کنید!

Injustice 2

اگر شما هم به بازی‌های فایتر علاقه‌مندید این بازی برای شما ساخته شده! در بازی اینجاستس 2 ما میتوانیم همانند بازی‌های تیکن و مورتال کمبت، شخصیت مورد علاقه خود را انتخاب کنی و در برابر ابرقهرمانان دیگر با یکدیگر مبارزه کنیم. اینجاستس یکی از بهترین بازی‌های فایتر بر اساس دنیای دی‌سی است که ما را در دنیای می‌برد که سوپرمن در آن تبدیل به شخصیت منفی داستان ما شده است! ما در این بازی شاهد یک سری از تغییرات کوچکی در طراحی شخصیت‌ها هستیم. به عنوان مثال، لباس و نقاشی شخصیت سوپرمن و بتمن شاهد تغییرات جزئی بوده که تا مقداری شخصیت آنها را جذاب‌تر کرده.

این بازی دارای خط داستانی نیز می‌باشد که این سبک از بازی را جذاب‌تر می‌کند و صرفاً آن را به عنوان یک بازی فایتر معرفی نمی‌کند. در این بازی شخصیت زیادی همچون گرین لنترن، سوپرگرل، گرین آرو و هارلی کویین نیز وجود دارد که آن را بهترین بازی برای طرفداران ابرقهرمانان می‌کند.

X-men Origins: Wolverine

فاواپرس / 6 بازی محبوب درباره ابرقهرمانان برای Pc

این صحیح است که فیلم اصلی این بازی، یک فیلم بدساخت و کم‌طرفدار بود اما، این بازی بسیار متفاوت‌تر و جذاب‌تر از فیلم خود ظاهر شده. در این بازی بر خلاف فیلم آن، ما می‌توانیم به عنوان ولورین بازی کنیم و قدرت اصلی او را بیدار کنیم! بازی ولورین، یک بازی اکشن شخص سوم است که در آن ولورین دارای قابلیت‌ها و قدرت‌های فوق‌العاده قوی و خشنی است که می‌تواند سطح آدرنالین خون شما را افزایش دهد! لوگان در این بازی در ظاهری جوان‌تر طراحی شده که همانند یک حیوان در جست و جوی شکار خود می‌گردد! در این بازی شما قابلیت کنترل تمامی قدرت ولورین را دارید که برخلاف فیلم‌های این سری، امری غیر قابل باور است.

Lego Marvel Super Heroes

کمیک‌های ابرقهرمانانه معمولا علاقه به خلق دنیا‌های تاریک و دلگیر دارند اما این بازی دنیای کاملا متفاوتی دارد. این بازی با طراجی دنیای زیباتر و لگویی است که با دنیای عادی کمیک‌ها همخوانی ندارد اما همچنین جذاب است و نوع طراحی آن تاثیری بر روی گیم‌پلی نمی‌گذارد. این بازی نمایی دیگر از ابرقهرمانان را به ما نشان می‌دهد که آنها را نه تنها جذاب‌تر می‌کند بلکه شکلی کمدی مانند نیز به آنها می‌دهد که ما در هیچ کدام از سری کمیک‌ها و فیلم‌ها شاهد این مورد نیستیم.

این بازی سعی به ساخت محیطی برای همه ابرقهرمانان از دنیاهای مختلف کرده که باعث یک کراس‌اور جذاب در خط داستانی این بازی شده و برخلاف فیلم‌ها و کارتون‌ها ما شاهد مرز خاصی بین ابرقهرمانان نیستیم.

Batman – The Telltale Series

این سری بازی از سری بتمن، در مورد رازها و اسرار کیپد کروسیدر یا بتمن است که ما را به سفری رازآلود و کمی ترسناک در مورد بروس وین می‌برد. این بازی دارای بیشتر از پنج قسمت است که به جست و جو در مورد شخصیت بروس وین می‌پردازد و داستان را در محور او اداره می‌کند. شما در این بازی قابلیت انتخاب کردن مسیرهای بروس وین یا بتمن را دارید و می‌توانید انتخاب کنید که آیا او یک قاتل بی‌رحم باشد یا یک ابرقهرمان با حس عدالت طلبی؟

این بازی دارای سبک خاصی از خط داستانی است که شما را به دنیای دیده‌ نشده ابرقهرمانان می‌برد. جایی که شما قدرت کامل تصمیم‌گیری را دارید، اما بحث این است که شما چطور ابرقهرمانی هستید؟

کلام آخر

ابرقهرمانان در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین موضوعات فیلم‌ها و بازی‌های کامپیوتری هستند که چشم طرفداران را به خود خیره کردند. دنیای بازی و سرگرمی روزانه به دنبال تلاش برای منتشر کردن بازی‌های بیشتر در مورد ابرقهرمانان است تا نیاز طرفداران را برطرف کند اما این شور و علاقه برای ابرقهرمانان هیچ وقت تمامی ندارد! ما در این مطلب سعی به معرفی کردن بهترین بازی‌های منتشر شده درمورد ابرقهرمانان داشتیم.

ما در این مطلب توضیح کوتاهی درمورد هرکدام از بازی‌ها دادیم اما همانطور که می‌دانید، شما به عنوان قهرمان اصلی باید تمامی رازها را کشف کنید و سعی کنید که دنیا را نجات دهید. از همراهی شما با ما متشکریم!

 

نویسنده: امیرحسین نظری

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.