از اپلیکیشن زیپاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان رونمایی کرد

بانک پاسارگاد از اپلیکیشن زیپاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان رونمایی کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی زیپاد، بانک پاسارگاد در جهت بهبود خدمات‌رسانی الکترونیک و ایجاد دسترسی راحت‌تر برای خانواده‌ها از «اپلیکیشن زیپاد» رونمایی کرد. این محصول با هدف ایجاد دسترسی آسان، ارائه‌دهنده خدمات بانکی آنلاین به کودکان و نوجوانان است و امکان ایجاد حساب دیجیتال پاسارگاد برای کودکان و نوجوانان و نظارت والدین بر آن‌ها را فراهم می‌کند.

استفاده از اپلیکیشن زیپاد برای کودکان تجربه‌ای از استقلال مالی است و در عین حال امکان کنترل و نظارت بر حساب دیجیتال را برای والدین فراهم می‌کند تا به‌راحتی به تراکنش‌های مالی، نحوه خرج‌کردن و میزان پس‌انداز کودک دسترسی مستقیم داشته باشند.

فاواپرس / بانک پاسارگاد از اپلیکیشن زیپاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان رونمایی کرد

این اپلیکیشن که به‌صورت اختصاصی توسط شهر هوشمند کیدزی طراحی و ارائه شده است، بستری برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد توسط والدین است.خدمات متنوع این پلتفرم مجازی در راستای ایجاد سواد مالی برای والدین و کودکان طراحی شده است از جمله این خدمات می‌توان به کیف پول الکترونیکی، قلک دیجیتال، کارت بانکی مخصوص کودک و نوجوان(زی‌کارت) و ارائه تسهیلات و خدمات مالی و بانکی ویژه کودک و نوجوان اشاره کرد.

فرهنگ‌سازی در زمینه سواد مالی برای کودکان و نوجوانان یکی از اهداف مهم بانک پاسارگاد برای ایجاد و ارائه اپلیکیشن زیپاد بوده است. ویژگی‌های متنوع و جدید این اپلیکیشن آن را از سایر خدمات بانکی مجزا می‌کند زیرا این پلتفرم به‌طور اختصاصی در جهت آموزش سواد مالی به کودکان طراحی شده است.زیپاد با روش‌هایی جذاب و فوق‌العاده مفاهیم پس‌انداز، خرج کردن و مدیریت مالی را به خوبی آموزش می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به قلک و تسهیلات مالی و بانکی ارائه شده توسط زیپاد اشاره کرد.

زی‌کارت، کارت بانکی با طراحی اختصاصی برای کودکان و نوجوانان است که نیازهای معمولی کودکان را در زمینه مالی مرتفع می‌کند. این کارت جهت انتقال وجه و خرید حضوری در فروشگاه‌ها و مراکز خرید و همچنین انجام خریدهای اینترنتی و آنلاین قابل استفاده است.

فاواپرس / بانک پاسارگاد از اپلیکیشن زیپاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان رونمایی کرد

قلک دیجیتال هم از دیگر روش‌های نوین بانک پاسارگاد است که با هدف آموزش فرهنگ پس‌انداز مخصوص کودکان و نوجوانان ایجاد شده است. قلک دیجیتال این امکان را برای والدین و کودک فراهم می‌کند تا با هدف‌گذاری خاص و برنامه‌ریزی بتوانند پس‌انداز کردن را به یک فعالیت هدفمند و لذت‌بخش تبدیل کنند. این سرویس بانکی به کودک امکان ذخیره ماهانه می‌دهد و کودک تنها می‌تواند با اجازه والدین این قلک مجازی را بشکند و از آن برداشت کند.

نحوه ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد از طریق اپلیکیشن زیپاد

کاربران برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد کافی است اپلیکیشن زیپاد را دانلود کرده و در آن با ایجاد حساب کاربری، ثبت‌نام کودک خود را تکمیل کنند. تمامی مراحل ثبت‌نام و احراز هویت بدون نیاز به حضور در شعب بانک و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و پس از ایجاد حساب، والدین می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز و از هر نقطه با اپلیکیشن زیپاد از خدمات و امکانات متنوع این اپلیکیشن استفاده کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.