جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر برگزار می‌شود

نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر، به‌عنوان اولین رویداد سرمایه‌گذاری پس از چهار سال وقفه، دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، محمدامین حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: نهمین دوره جشنواره بازی‌های رایانه‌ای پس از ۴ سال وقفه در قالب جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر دی ماه امسال برگزار می‌شود.

به گفته حاجی هاشمی نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر به نوعی اولین رویداد سرمایه‌گذاری بازی‌های رایانه‌ای نیز خواهد بود.

نخستین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای در سال ۱۳۹۰ برگزار شد و طی آن امکان رقابت میان تیم‌ها و شرکت‌های بازی‌ساز در دو گروه بازی‌های بزرگ و بازی‌های مستقل را فراهم آورد. هشتمین دوره این جشنواره نیز در سال ۱۳۹۷ و با هدف رقابت برای انتخاب برترین بازی‌های ایرانی برگزار شد. برگزاری این جشنواره به‌دلیل شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن طی چهار سال برگزار نشد و حالا نهمین دوره آن با عنوان جشنواره بازی‌های رایانه‌‌ای فجر و همزمان با برگزاری دیگر جشنواره‌های فرهنگی از جمله، سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، مد و لباس و غیره که به مناسبت دهه فجر در کشور اجرا می‌شود، برگزار خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.