خلاصه داستان قسمت 2 سریال زخم کاری بازگشت + دانلود

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال زخم کاری 2 بازگشت: نقشه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. افراد طلوعی به همراه شخص سمیرا به ملاقات ناصر می روند و …

خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2، شخصیت‌ها و ماجراهای اتفاق افتاده در این قسمت را در این مطلب از فاواپرس بخوانید.

خلاصه داستان و ماجراهای اتفاق افتاده در قسمت دوم سریال زخم کاری 2 بازگشت: نقشه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. افراد طلوعی به همراه شخص سمیرا به ملاقات ناصر می روند و …

دانلود قسمت دوم زخم کاری 2

فاواپرس / خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 + دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 2

اطلاعات و عوامل سریال زخم کاری 2

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می رسد!

زخم کاری 2 بازگشت – Mortal Wound Season 02 محصول سال 1402 است که از 17 شهریور 1402 در شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش شد. این سریال به تهیه کنندگی: محمدرضا تخت کشیان و کارگردانی: محمدحسین مهدویان تولید و ساخته شده است. 

بازیگران: الناز ملک، الهه حصاری، جواد عزتی، جواد هاشمی، رعنا آزادی‌ور، سعید چنگیزیان، کامبیز دیرباز، مرتضا امینی تبار، مهران غفوریان، مه‌لقا باقری و امیر دژاکام

کارگردان: محمدحسین مهدویان

فاواپرس / خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 + دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2

در خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 آمده است: با ادامه بازجویی های افراد دخیل در قتل مالک و در واقع مباشرین و نیروهای تحت فرمان ناصر دنبال می شود. پلیس در صدد اعتراف گیری های بیشتر از آن ها است و این افراد که اشخاص بزدلی بودند به راحتی اعتراف کرده و جو را بر علیه ناصر می کنند. از سویی مشاجرات و اختلافات میثم و مادرش روز به روز بیشتر می شود. میثم تا حدودی از رابطه پنهانی و احتمالا حسی که بین سمیرا و طلوعی رخ داده، بو برده است و با نیش و کنایه این مسایل را با مادرش بیان می کند.

در همین حال است که سمیرا به دیدار شفاعت و متعاقب آن طلوعی می رود و همین باعث شک بیشتر میثم می شود. در آن جا طلوعی مسایل بسیاری را مطرح می کند. از جمله این که برای ادامه کار شرکت و هولدینگ ریزآبادی ها نیاز است که آن ها قراردادشان با نروژی ها را تمدید کنند. چیزی که با عدم حضور مالک به نظر غیرممکن می آید. چرا که در آغاز این قرارداد با طرف حسابی مالک بسته شده بود.

فاواپرس / خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 + دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 2

راه حلی که طلوعی جلوی پای سمیرا می گذارد او را به شدت به فکر و تردید فرو می برد، چرا که وی برای انجام این کار دست روی برخی از املاک و دارایی های سمیرا در شمال کشور می گذارد. سمیرا از این کار سرباز می زند و می گوید که حداقل فعلا نمی تواند با این خواسته موافقت کند و بهتر است که راه دیگری را مطرح کند. به نظر می رسد که سمیرا متوجه برخی نیات طلوعی شده است ولی به دلیل این که فعلا به او نیاز دارد، با او همکاری می کند.

میثم پس از مراجعت از مادر در راه با تعقیب یک موتور سوار و خطر سوقصد روبرو می شود. به دلیل حال بدی که پس از این لحظات تنش زا پیدا می کند در پارکینگ شرکت تصادف جزیی با یک دختر جوان می کند که بعدا مشخص می شود این دختر در واقع فرزند شفاعت است و قبلا او را در یک مراسم جشن تولد دیده است. همین آشنایی، خود باعث رقم خوردن اتفاقات دیگری می شود.

میثم در هنگام تصادف باعث شکستن شیشه عطر دختر می شود، عطری که از قضا برای او خیلی مهم بوده، بنابراین وی به نزد او می رود و با خرید عطر مشابه همان مارک، سعی در دلجویی از او می کند. میثم از طریق صفحه اینستاگرام او متوجه می شود که دختر اهل تیاتر می باشد و عصر همان روز هم در فضای عمومی یک پارک، نمایشی را با گروهشان تدارک دیده اند.

فاواپرس / خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 + دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 2

پس از این دیدار فان در پارک، همه در مراسمی که طلوعی تدارک دیده بود حاضر می شود و به این ترتیب باری دیگر میثم و دختر شفاعت نیز یکدیگر را ملاقات می کنند و بیش از پیش با هم گرم صحبت می شوند. به نظر می رسد که این دو جذب همدیگر شده اند و قضیه جدی است. ولی این همه ماجراهای رقم خورده در این پارتی نیست. چرا که هنوز مهم ترین سکانس باقی مانده است.

طلوعی به یک باره در جمع بلند شده و بی محابا و ناگهانی جلوی همه مهمان های حاضر در مراسم، از سمیرا خواستگاری می کند!! چیزی که با بهت و تعجب فراوان وی همراه می شود. البته می توان حدس زد که این وصلت بیشتر برای پیشبرد اهداف و جاه طلبی های دو طرف است تا عشق، چرا که ظاهرا یکی از شروط سمیرا برای تن دادن به این عشق، از میان برداشتن ناصر می باشد.

نقشه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. افراد طلوعی به همراه شخص سمیرا به ملاقات ناصر می روند و او را به قتل می رسانند. متعاقب آن، میرلوحی بسیار سراسیمه و آشفته به شرکت می آید و با سمیرا و میثم درگیر می شود. اقدامی که هیچ راهی از پیش نمی برد و گوش آن ها اصلا به این مسایل بدهکار نیست.

فاواپرس / خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 + دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 2

و البته گل سرسبد ماجرا و مهم ترین سکانس قسمت دوم فصل زوم زخم کاری بازگشت، هنوز مانده است. در صحنه ای غیرمنتظره و شوکه کننده، دستمالچی به مالک خبر مرگ ناصر را می دهد!! سرانجام مشخص می شود که مالک به طور قطع زنده است و نمرده است. البته این چیزی بود که در اپیزود پیشین هم حداقل حدس زده شده بود.

در همین حال، مالک که به دلیل ضربات چاقو به شش و ریه توانایی تنفس عادی و بدون دستگاه را ندارد در همان حال نامساعد و پریشان، خنده های شیطانی و بیمارگونه سر می دهد. مالک از خون سیر نمی شود و همچنان در تب و تاب ادامه بازی خون آلودی ست که در یک شب نحس و شوم با سمیرا در حمام ویلای شمال با قتل خان عمو راه انداخته بودند!

حال باید دید که در قسمت سوم فصل دوم زخم کاری چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. در این جا شما را دعوت به تماشای قسمت 3 زخم کاری 2 کنیم. پیشنهاد اکید و جدی داریم که این سریال جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید!

فاواپرس / خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 + دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 2

سکانسی تماشایی از زخم کاری 2 وایرال شد

سکانسی تماشایی از خوانندگی و نوازندگی الناز ملک در سریال زخم کاری 2 که طی ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده را مشاهده می‌کنید.سریال زخم کاری 2 از دو هفته گذشته اکران شده است. هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم سریال زخم کاری نیز حضور دارند.

همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران سریال زخم کاری اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی و با سرپرستی محمدحسین مهدویان نوشته شده است و محمدرضا تخت کشیان، تهیه‌کننده این اثر نمایشی است.

آب خوردن‌های رعنا آزادی‌ور در زخم کاری سوژه شد

انتشار سکانسی جنجالی از فصل دوم سریال «زخم کاری» در شبکه‌های اجتماعی منتشر و در بین کاربران خبرساز شده است.

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان، سیدجواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک، در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود قسمت دوم سریال زخم کاری 2

خلاصه داستان قسمت دوم زخم کاری 2 بازگشت و ماجراهای اتفاق افتاده: نقشه به خوبی و با موفقیت اجرا می شود. افراد طلوعی به همراه شخص سمیرا به ملاقات ناصر می روند و …

برای دانلود قانونی سریال زخم کاری 2 – بازگشت بدون سانسور و با کیفیت‌های مختلف از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.