در قالب نمایشگاه رادار؛

توانمندی‌های تحقیق و توسعه در هلدینگ فناپ معرفی شد

نمایشگاه معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای تحقیق و توسعه در گروه شرکت‌های فناپ (RADAR) با شعار «به سوی آینده» برپا شد.

به گزارش روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، از آنجا که خدمات و محصولات فناورانه‌، بهره‌وری را در سراسر زنجیره‌ ارزش صنایع کلیدی همچون سلامت، معدن و کشاورزی افزایش داده و موجب تحول می‌شود، نخستین رویداد «رادار» با هدف بازتاب ظرفیت‌های گروه فناپ در یک تصویر کلان از آینده‌ نزدیک صنایع کلیدی کشور، برگزار شد.

در این نمایشگاه که روز دوشنبه ۲۴ مهرماه جاری در دانشگاه خاتم برپا شد، شرکت‌های گروه فناپ در قالب ۳ دسته‌بندی سلامت، معدن و کشاورزی، دستاوردها، محصولات، راهکارهای فناورانه و توانمندی‌های تحقیق و توسعه خود را در معرض بازدید عموم قرار دادند.

این رویداد با حضور شرکت‌های فناپ‌تک، فناپ‌تلکام، فناپ‌زیرساخت، اسپارا، ابرآروان، زیتل، آلفا، پادرو، اسمایلینو، داتین و ققنوس برگزار شد.

همچنین آزمایشگاه فناوری‌های پیشرفته فناپ (زی‌لب) در راستای توسعه محصولات فناوری‌محور، دستاوردهای خود از جمله آینه هوشمند ورزشی، عینک هوشمند به‌عنوان دستیار کم‌بینایان، سامانه کشاورزی دقیق، کلاه صنعتی هوشمند و دستیار هوشمند دندانپزشکی را به نمایش گذاشت.

دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، ذبیح‌الله خزایی نایب‌رییس هیات‌مدیره، وحید باقری خیرآبادی عضو هیات‌مدیره بانک پاسارگاد، زهرا میرحسینی و ارسلان امیری اعضای هیات‌عامل بانک پاسارگاد، احمد وادی‌دار قائم‌مقام مدیرعامل بانک پاسارگاد و رییس هیات‌مدیره فناپ، راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، محمد پورغلامعلی مدیر امور بانکداری شرکتی بانک پاسارگاد، علی‌اکبر امین تفرشی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پارس آریان پاسارگاد، سورنا ستاری معاون علمی پیشین رییس‌جمهور و رییس هیات‌مدیره شرکت امنیت غذایی پاسارگاد، حسن معتمدی نایب‌رییس هیات‌مدیره فناپ، دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل هلدینگ فناپ، معاونان فناپ و مدیران ارشد این هلدینگ از جمله بازدیدکنندگان نمایشگاه رادار بودند.

در ساعات پایانی نمایشگاه نیز نشست تعامل و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور در قالب رویداد «رادار پلاس» با حضور دکتر حامد قاسمیه دارای مدرک دکتری علوم کامپیوتر از دانشگاه Twente هلند و خبره علوم داده و یادگیری ماشین در بانک ING و NIKE، دکتر مسعود مظلوم دارای مدرک دکتری هوش مصنوعی از دانشگاه آمستردام هلند و خبره علوم داده در بانک ABN AMRO و دکتر مهدی قائمی‌نیا دارای مدرک پسادکتری نوآوری در تکنولوژی از دانشگاه دلف هلند و فعال حوزه نوآوری برگزار شد.

در این نشست که دبیری آن را محمدمهدی ارزانی رییس آکادمی هوش مصنوعی معاونت نوآوری و توسعه زیست‌بوم دیجیتال فناپ برعهده داشت، مدعوین درباره استفاده از پتانسیل نخبگان خارج از کشور و نقش سازنده آن‌ها در فرهنگ‌سازی، توانمندسازی ذهنی افراد و خلق دانش صحیح برای مخاطب در حوزه حکمرانی داده صحبت کردند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.