امکانات و ویژگی‌های جدید ایرانسل من معرفی شد

امکان «جستجوی درون برنامه‌ای»، «اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری» و «ویجت ایرانسل من»، از آخرین امکانات و ویژگی‌های جدید سوپراپلیکیشن ایرانسل من است.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، سوپراپلیکیشن ایرانسل من با هدف تجربه زندگی دیجیتال برای کاربران و با نیازسنجی‌های همیشگی در راستای بهبود تجربه کاربری آن‌ها، امکانات و ویژگی‌های جدیدی را اضافه کرده است. از جمله این ویژگی‌ها، امکان جستجوی درون برنامه‌ای، اضافه کردن حساب کاربری فیبرنوری و ویجت ایرانسل من است.

کاربران با استفاده از امکان جستجوی درون برنامه‌ای می‌توانند برای دسترسی به امکانات و قابلیت‌های ایرانسل من، عنوان سرویس یا قسمتی از آن را جستجو کرده و به راحتی به سرویس مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

همچنین در امکانی دیگر، با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای ایرانسل برای گسترش پوشش فیبرنوری در سطح کشور، کاربران این سرویس می‌توانند حساب فیبرنوری خود را در کنار سایر حساب‌های ایرانسلی مدیریت کرده، بسته‌های فعال را مشاهده و بسته جدید خریداری کنند.

ویژگی دیگری که به تازگی به سوپراپلیکیشن ایرانسل من اضافه شده، ویجت ایرانسل من است که به صفحه اصلی تلفن‌همراه اضافه شده و کاربران با کمک آن، بدون نیاز به بازکردن اپلیکیشن، به امکاناتی از جمله مشاهده موجودی، خرید بسته، اعتبار حساب، جیب‌جت و… با سرعت بیشتری دسترسی پیدا می‌کنند.

پیش از این و به تازگی، استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با هدف تجربه زندگی دیجیتال، برای شماره‌های غیر ایرانسلی هم امکان‌پذیر شده است. کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی، برای ورود به این سوپراپلیکیشن و استفاده از خدمات دیجیتال آن مانند پرداخت قبوض خدماتی، خدمات خودرویی، درخواست تاکسی آنلاین، سفارش آنلاین غذا، خرید بیمه آنلاین، خرید از وب‌سایت‌های پرطرفدار، رزرو هتل و اقامتگاه، خرید و فروش آنلاین سهام و…، در کنار ویژگی‌ها و امکانات جدید، لازم است تا آخرین نسخه ایرانسل من را از طریق وب‌سایت ایرانسل یا فروشگاه‌های نرم‌افزاری مختلف ( گوگل‌پلی، مایکت، چارخونه و…)، نصب کنند.

سوپراپلیکیشن ایرانسل من، با بیش از ۵۰ میلیون نصب و بیش از ۲۰.۳ میلیون کاربر فعال ماهانه، این امکانات و ویژگی‌ها را با هدف بهره‌مندی عموم از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن و کمک به تحقق زندگی دیجیتال برای همه، ارائه داده است.

ایرانسل من با استفاده از قابلیت «تکان شگفت‌انگیز»، جوایزی را هم برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران برای بهره‌مندی از این جوایز لازم است تا با نصب آخرین نسخه از سوپراپلیکیشن، به نسخه اندروید یا وب اپلیکیشن وارد شده و با تکان دادن تلفن‌همراه در نسخه اندروید یا ضربه زدن روی تصویر تخم‌مرغ در نسخه تحت وب، کسب امتیاز کنند. کاربران می‌توانند روزانه یک بار از این ویژگی استفاده کنند و پس از کسب امتیاز، در پایان آذر ماه ۱۴۰۲، برنده جوایز ۱۰ میلیونی و پلی‌استیشن ۵ در قرعه‌کشی ایرانسل من شوند.

همچنین کاربران «سرویس‌های طلایی» ایرانسل من، علاوه بر اینکه درصدی از مبلغ هر تراکنش از این بخش به کیف پول دیجیتال آن‌ها اضافه می‌شود، می‌توانند هر ماه در قرعه‌کشی یک جایزه به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان یا ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد، شرکت کنند.

تمامی جشنواره‌ها و جوایز ایرانسل من در بخش جدیدی با نام «نبض زندگی دیجیتال» در این اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار دارد تا از امتیازها، جوایز و وضعیت قرعه‌کشی‌های فعال با خبر شوند.

نسل جدید سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ با حضور دکتر عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پروژه از تابستان ۱۴۰۰ آغاز شد و توسط تیم‌های داخلی ایرانسل و به صورت کاملاً بومی، توسعه یافت. این پروژه در راستای هدف کلان بومی‌سازی سامانه‌های استراتژیک و وابستگی هر چه کمتر به شرکت‌های خارجی مطرح شد و خوشبختانه پس از گذشت یک‌سال توانست با موفقیت به اولین انتشار رسمی خود برسد. این اپلیکیشن پیچیده، به صورت Cloud-Native و با به‌کارگیری بهترین فناوری‌های حوزه نرم‌افزار، توسعه یافته و تبدیل شدن به بزرگترین سوپر اپلیکیشن ایران را هدف‌گذاری کرده است.

از مهمترین ویژگی‌های این نرم‌افزار، می‌توان به معماری میکرو سرویسی (Micro-Service)، خط تولید کد کاملاً اتوماتیک شده (CI/CD)، سیستم مدیریت محتوا (CMS)، تجربه کاربری بسیار بهبود یافته و مانیتورینگ بلادرنگ در همه سطوح اشاره کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.