اولین گزارش پایداری فناپ منتشر شد

فناپ به‌عنوان شرکتی پیشگام در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، همزمان با هجدهمین سال تاسیس، اولین گزارش پایداری خود را منتشر کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط‌ عمومی و برندینگ فناپ، امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از عوامل اصلی تحول و اساس رشد و توسعه اقتصادی است. با استفاده‌ هرچه بیش‌تر افراد از فناوری اطلاعات، فراگیری زندگی دیجیتال و اثرهای اقتصادی‌، ‌‌اجتماعی آن شتاب بیش‌تری خواهد گرفت و در‌ نتیجه، فرصت‌های اجتماعی و اقتصادی برابر و بهتری برای افراد مختلف فراهم می‌شود.

شرکت فناپ نیز هم‌سو با استراتژی‌های کلان خود در تلاش است با تسهیل و گسترش دسترسی به امکانات زندگی دیجیتال، در مسیر تحقق توسعه‌ پایدار ایران قدم بردارد.

از این‌رو اولین گزارش پایداری فناپ هم‌زمان با ۲۴ دی‌ماه، سالگرد تأسیس این شرکت، براساس عملکرد آن در نخستین سال قرن جدید شمسی (۱۴۰۱) منتشر شده است.

فناپ در این گزارش، نمای کلی از عملکرد اقتصادی‌، ‌‌اجتماعی و زیست‌محیطی خود را در مسیر رشد پایدار در‌ اختیار ذینفعان قرار داده است.

گزارش پایداری گزارشی غیرمالی است که به‌صورت داوطلبانه و برمبنای مهم‌ترین موارد عملکردی شرکت‌های گروه فناپ، به منظور ایجاد شفافیت برای همه ذینفعان و در راستای ابعاد مختلف پایداری، طبق استاندارد GRI تهیه شده است.

اولین گزارش پایداری فناپ به موضوعاتی ازجمله راهبرد رشد پایدار، همکاری فناورانه، توسعه اکوسیستم دیجیتال، ارزش‌آفرینی اجتماعی، سرمایه‌گذاری اجتماعی، فراگیری دیجیتال، کاهش شکاف دیجیتال، توسعه زیرساخت برای اقتصاد دیجیتال و رویکرد انسان‌محور در مواجهه با سرمایه‌های انسانی اشاره دارد.

این گزارش در چهار سرفصل شامل «سکوی خلق آینده»، «فناپ و اقتصاد»، «فناپ و جامعه» و «فناپ و محیط‌‌ ‌زیست» تدوین و ارائه شده است.

متن کامل گزارش پایداری سال ۱۴۰۱ فناپ، اینجا در دسترس علاقه‌مندان است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.