ریال دیجیتال «آبانک» رونمایی شد / شتاب تولید محصولات نوآورانه در بانک آینده

بانک آینده در سومین روز نمایشگاه تراکنش ایران از محصول نوآورانه‌ کاربری عملیاتی «ریال دیجیتال» روی اپلیکیشن آبانک رونمایی کرد.

فاواپرس: بانک آینده در سومین روز نمایشگاه تراکنش ایران از محصول نوآورانه‌ کاربری عملیاتی ریال دیجیتال روی اپلیکیشن آبانک رونمایی کرد. بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده در مراسم رونمایی از ریال دیجیتال آبانک بر شتاب گرفتن روند تولید محصولات نوآورانه در این بانک تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتباط فردا، در مراسم رونمایی از ریال دیجیتال آبانک بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده با اشاره به محصولات و برنامه‌های کاربردی این بانک اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک در عرصه بانکداری، سهم از بازار آنها و شتاب بیشتر تولید، ارائه خدمات و محصولات نو‌آورانه اقدامات ویژه‌ای در بانک آینده رقم خواهد خورد.

او در ادامه تأکید کرد: بانک آینده نخستین بانکی است که موفق شده ریال دیجیتال را روی اپلیکیشن نئوبانک خود عملیاتی کند و با بهره‌برداری از این محصول، بهره‌وری اقتصادی بیشتری عاید کشور خواهد شد.

در این مراسم حمید بنائیان، معاون بانکداری الکترونیکی بانک آینده؛ مسعود وکیلی‌نیا، مدیرعامل شرکت ارتباط فردا؛ احمد کریمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و جمعی از مدیران بانک آینده و شرکت ارتباط فردا و همچنین مدیران و مسئولان و فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری حضور داشتند.

در بخش دیگری از این مراسم، پیام حروف‌چین، مدیر فنی آبانک فرایندهایی مانند ساخت کیف پول شخصی و تجاری و همچنین تراکنش‌هایی مانند تبدیل ریال به ریال دیجیتال، انجام خرید با ریال دیجیتال از طریق دستگاه کارت‌خوان و بازگشت وجه به کیف پول را به‌ صورت عملیاتی و آنلاین در اپلیکیشن آبانک به نمایش گذاشت.

بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده در ادامه این مراسم از غرفه شرکت ارتباط‌ فردا و سایر غرفه‌های نمایشگاه بازدید کرد.

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تراکنش، آبانک بانک آینده، تندیس محصول برتر جشنواره انتخاب محصولات برتر سال (Fintex) در سال ۱۴۰۲ را کسب کرده بود.

آبانک، اپلیکیشن نئوبانک بانک آینده است که توسط شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، وابسته به بانک آینده توسعه داده شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.