لوگوی جدید زرین‌پال رونمایی شد

هویت بصری و لوگوی جدید زرین‌پال با شعار «بدون مرز» در آستانه ۱۴ سالگی این شرکتِ ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، رونمایی شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی زرین‌پال، هویت بصری و لوگوی جدید زرین‌پال با شعار «بدون مرز» در آستانه ۱۴ سالگی این شرکتِ ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، رونمایی شد.

فاواپرس / لوگوی جدید زرین پال رونمایی شد

در بیانیه زرین‌پال آمده است که «تمام رویدادهای بزرگ و سرنوشت‌ساز نسل انسان، در ساختن یا برداشتن مرزها است. از برداشته شدن مرز بین بهشت و سیبی که گاز زده شد، تا قلمرو سازی انسان‌ها برای یکدیگر. از کشیده شدن دیوارهای بین غرب و شرق یا شمال و جنوب تا برداشتن مرز‌‌ها و چارچوب‌های ذهنی برای اختراع‌های ناجی نسل بشر. از برداشته شدن مرز بین زمین و کهکشان‌ها تا مرز بین خشکی و دریا. از برداشته شدن فاصله‌ بین انسان‌ها به وسیله اینترنت، تا خط کشی و محدود شدن توسط اینترنت. از اختراع پول و بانک‌های مرکزی، تا تمرکز زدایی و برداشته شدن مرزها توسط رمزارزها و فناوری بلاک‌چین. از برداشته شدن مرز بین انسان و هوش مصنوعی تا مرز باریک بین حقیقت و دروغ. از برداشته شدن مرز بین فناوری‌ و نیازهای نسل انسان تا کشیدن مرزهای بدون نیاز در فناوری‌های مالی.»

زرین‌پال با اشاره به انتزاعی بودن مفهوم مرز در ذهن انسان، لوگو جدید را در کنار هویت بصری تمام زیرمجموعه‌های خود، طیفی از رنگ‌ها و اشکال هندسی می‌داند که هر کدام برای توانمند کردن کسب‌وکارهای آنلاین و چرخاننده اقتصاد دیجیتال طراحی شده‌اند. به باور مدیران زرین‌پال، امروز رنگ زرد همیشگی برند زرین‌پال، در کنار رنگ‌های دیگر معنا پیدا می‌کند و زمان بازطراحی و بازتعریف مرز‌هاست.

در بیانیه ری‌برندینگ زرین‌پال با این سوال روبه‌رو هستیم که «هر معنایی برای مرز ساخته شود، آن را به یک مفهوم خوب یا بد، درست یا غلط، محدودکننده یا حافظ بقا و هر دو مفهوم رو‌به‌روی هم تبدیل می‌کند. اما آیا می‌توان مرز دقیقی بین آنها ساخت؟ آیا مرز دقیقی بین درست و اشتباه وجود دارد؟ یا اینکه ما با طیفی از درست‌ها و غلط‌ها مواجه هستیم. در نتیجه هر زمانی برای بازتعریف مرزهای ذهنی، زمان نوآوری است.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.