تامین مالی مگاپروژه سیرنگ بر سکوی اینوستوران قرار گرفت

سکوی مالی اینوستوران از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد، فرصت سرمایه‌گذاری در مگاپروژه «پرواز یاران سیرنگ» را فراهم کرده است.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، «اینوستوران» به‌صورت تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری جمعی یا کرادفاندینگ فعالیت می‌کند و فرصت‌های متنوع سرمایه‌گذاری را در اختیار سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی قرار می‌دهد.

«کرادفاندینگ» یکی از مدل‌های سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و پرسود به‌شمار می‌رود که به‌صورت رسمی تحت نظارت شرکت فرابورس ایران است.

فرصت‌ سرمایه‌گذاری در مگاپروژه «پرواز یاران سیرنگ» که از سوی اینوستوران معرفی شده، دارای تضمین شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد است و سرمایه‌گذاری در آن معاف از مالیات خواهد بود.

عمده فعالیت شرکت «پرواز یاران سیرنگ»، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری ادوات پیشرفته و صنعتی در حوزه کشاورزی و پهپادی، ساخت، تولید، واردات و فروش ادوات پیشرفته صنعتی، کشاورزی و پهپادی است و تمامی افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند با بررسی مستندات اعلام‌شده، به‌صورت آنلاین و آفلاین در این پروژه سرمایه‌گذاری کنند.

حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری برای اشخاص حقیقی و حقوقی در این طرح ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر مبلغ سرمایه‌گذاری برای اشخاص حقیقی ۵۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۹ میلیارد تومان اعلام شده است.

علاقه‌مندان در دوره سرمایه‌گذاری یک‌ساله طرح «پرواز یاران سیرنگ»، سود سالانه ۴۲ درصد دریافت می‌کنند. در این مشارکت، ۱۰.۵ درصد از سود تعیین‌شده هر ۳ماه یک‌بار به سرمایه‌گذاران پرداخت می‌شود.

جزییات بیشتر درباره نحوه سرمایه‌گذاری و ثبت‌نام در سایت اینوستوران قرار دارد و شماره تماس (۰۲۱-۸۸۸۶۴۷۵۲) برای برقراری ارتباط با کارشناسان اینوستوران در دسترس است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.