مدیرعامل دیجی کالا پس از بازداشت با قید وثیقه به‌طور موقت آزاد شد

مدیرعامل دیجی کالا که شب گذشته بازداشت شده بود ساعاتی بعد با تودیع وثیقه به‌طور موقت ازاد شد. او امروز با حضور در دادسرا باید پاسخگوی موارد اتهامی باشد.

فاواپرسحمید محمدی، رییس هیات مدیره گروه دیجی کالا در اکس (توییتر سابق) نوشت: «متاسفانه عصر امروز مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی کالا علی‌رغم توضیحات و تلاش‌های صورت گرفته در این چند روز برای رفع سو تفاهم‌های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد. تمام تلاشمون رو برای پیگیری موضوع انجام خواهیم داد. امیدواریم مسعود عزیز رو هر چه زودتر در کنارمون داشته باشیم.»

هفته گذشته خبری اعلام شد که قوه قضاییه به اتهام توهین به مقدسات برای دیجی کالا تشکیل پرونده داده است. تشکیل این پرونده قضایی به دلیل تصاویر روی برخی از محصولات موجود در این پلتفرم نسبت داده شد که شائبه توهین به مقدسات را ایجاد می‌کند.

در این خصوص شرکت دیجی کالا بیانیه‌ای منتشر کرد و ضمن ابراز تاسف و عذرخواهی از مردم، اعلام کرد که تمام کالای یک فروشنده که شائبه توهین به مقدسات را پیش آورده بود از روی این پلتفرم حذف شده است. دیجی کالا همچنین تاکید کرد که از این پس اقدامات نظارتی بیشتری روی فروش کالا در این بستر برای جلوگیری از تکرار این اتفاق اعمال خواهد کرد.

حمید محمدی رییس هیات مدیره گروه دیجیکالا شب گذشته با انتشار توییتی اعلام کرد عصر امروز مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی کالا علی‌رغم توضیحات و تلاش‌های صورت گرفته در این چند روز برای رفع سو تفاهم‌های اخیر، با حکم دادسرای امنیت بازداشت شد.

ساعاتی بعد اعلام شد مسعود طباطبایی به طور موقت ازاد شده است و باید امروز مجددا در دادسرا حضور پیدا کند.

فاواپرس / مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی کالا پس از بازداشت با قید وثیقه به‌طور موقت آزاد شد

دیجیکالا در پی اعلام جرم دادستانی در مورد برخی کالا‌های موجود روی این سکو اعلام کرده بود فروش کالاهای منطبق با چارچوب‌های فرهنگی و دینی مردم ایران، همیشه از اولویت‌های این شرکت بوده است و تیمی چندصدنفره با کمک هوش مصنوعی، روزانه در حال بررسی و نظارت کالاهای موجود روی سایت هستند.

در بیانیه این شرکت با ابراز تاسف از رخداد پیش‌آمده، اعلام شد: دیجی کالا ضمن تاسف فراوان و عذرخواهی از مردم شریف ایران بابت وجود کالاهای یک فروشنده خاص که شائبه توهین به مقدسات را به وجود آورده، تمام اقدامات نظارتی را برای حذف کالاها و عدم تکرار این اتفاق انجام خواهد داد. در ساعات گذشته تصاویر مربوط به کالاهای یکی از فروشندگان فعال بر روی این پلتفرم شائبه توهین به ارزش‌های دینی را ایجاد کرده است. دیجی کالا در اولین اقدام با غیرفعال نمودن این کالاها و ممنوعیت فعالیت فروشنده آنها، سعی در رفع سوتفاهم‌های به وجود آمده، داشته است.

هفته گذشته خبری اعلام شده بود قوه قضاییه به اتهام توهین به مقدسات برای دیجی کالا تشکیل پرونده داده است. تشکیل این پرونده قضایی به دلیل تصاویر روی برخی از محصولات موجود در این پلتفرم نسبت داده شد که شائبه توهین به مقدسات را ایجاد می‌کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.