پرداخت خسارت دیوار به کاربران این پلتفرم

پلتفرم دیوار اعلام کرد یک ایراد فنی «باگ» در پنل کاربران کشف کرده که بر اثر آن بیش از ۲۷ هزار کاربر در مجموع حدود ۱.۶ میلیارد تومان متضرر شده‌اند. دیوار در بیانیه خود گفته است در مجموع بیش از ۵ میلیارد تومان به کاربران ضرر کرده، پرداخت می‌کند.

فاواپرس: روابط عمومی دیوار در بیانیه‌ای اعلام کرد تیم فنی این پلتفرم انتشار آگهی‌های آنلاین، «به تازگی» یک ایراد فنی را سیستم خود کشف کرده‌اند که «باعث شده بود برای تعدادی از کاربران‌ پنل‌های کسب‌وکاری که آگهی خود را در فواصل زمانی کوتاه (کمتر از ۲ ساعت) بیش از یک بار نردبان می‌کردند، اعمال نردبان‌های بعدی تاثیری نداشته است.»

دیوار گفته است این باگ سبب می‌شد وقتی کاربران پنل‌های کسب‌وکاری با فاصله کمی از نردبان قبلی اقدام به اعمال نردبان می‌کردند، عملاً تاثیری روی آگهی آنها نداشت.

فاواپرس / پرداخت خسارت دیوار به کاربران این پلتفرم

دیوار با اعلام این نکته که «مشکل به صورت کامل برطرف شده است» در جبران خسارت کاربران خبر داده است. در بیانیه این شرکت آمده است: «مبلغ کلی که این کاربران برای نردبان‌های فاقد تاثیر پرداخت کرده بودند، در مدت ۳ سال، حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است و دیوار اکنون برای جبران منصفانه این ایراد سیستمی، مبلغ ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان را با قیمت روز به تمامی این کاربران بازمی‌گرداند. تعداد کاربران متاثر از این باگ در مجموع ۲۷ هزار و ۷۳۴ کاربر بوده است که از این تعداد بیشتر از ۲۰ هزار کاربر ۱ یا ۲ نردبان‌ اعمال نشده داشته‌اند.» میانگین مبلغ پرداختی به هر کاربر حدود ۱۹۰ هزار تومان است.

در بیانیه دیوار آمده است که ارسال پیام برای کاربرانی که از این باگ، متضرر شده‌اند آغاز شده و این افراد می‌توانند با اعلام شماره شبای خود این هزینه را دریافت کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.