دومین کنگره موبایل ایران آبان ماه برگزار می‌شود

دومین کنگره موبایل ایران آبان ماه امسال برگزار خواهد شد. از محورهای رویداد دومین کنگره موبایل می‌توان به سخت‌افزار، نرم‌افزار، سرویس و محتوا اشاره کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از دبیرخانه این رویداد، دومین کنگره موبایل ایران در آبان ماه امسال با شعار «ارتباط هوشمند؛ کاوش در آینده» برگزار خواهد شد. این دوره از کنگره با تمرکز بر بقا و توسعه زیست‌بوم موبایل کشور، از بخش‌های متنوعی همچون پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی، رویداد انتقال تجربه، رویداد استارت‌آپی، ستاره‌های موبایل، هوش مصنوعی و نمایشگاه جانبی تشکیل شده است.

این رویداد با حمایت و همکاری تمام ذینفعان دولتی و خصوصی زیست‌بوم موبایل کشور از جمله وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌‌ها، اتحادیه‌ها و تشکل‌های مربوطه برگزار خواهد شد.

نظر به آغاز پیش ثبت‌نام دومین کنگره موبایل ایران، علاقمندان به حضور در این رویداد می‌توانند از طریق کانال‌های ارتباطی اقدام به کسب اطلاعات تکمیلی و ثبت‌نام اولیه کنند.

کنگره موبایل ایران به عنوان تنها رویداد مستقل زیست بوم موبایل و ارتباطات کشور در چندین بخش برنامه‌ریزی شده است که شامل پنل‌های تخصصی صاحب نظران و کارشناسان اکوسیستم، سمینارهایی با هدف معرفی فناوری‌ها و انتقال دانش و تجربه، پایش ایده‌های نوآورانه، معرفی دستاوردها و توانمندی‌های داخلی در حوزه تولید تلفن همره و نرم افزار، معرفی تازه‌های تکنولوژی، بخش خدمات دولت الکترونیک بر بستر موبایل و نمایشگاه جانبی می‌شود.

فاواپرس / دومین کنگره موبایل ایران آبان ماه برگزار می‌شود

علاقمندان برای حضور در رویداد بزرگ دومین کنگره موبایل ایران با گزینش نقش خود در هر یک از این بخش‌ها، می‌توانند از فرصت نمایش توانمندی‌ها و ارزش‌آفرینی در زیست بوم مولد موبایل و ارتباطات کشور استفاده کنند.

یکی از اهداف این رویداد معرفی بخش‌های مختلف زنجیره و برقراری ارتباط بین تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان موبایل در سراسر کشور است. با نزدیک شدن حلقه‌های این زنجیره و ایجاد تعاملات سازنده، شاهد پایداری در تامین و توزیع و نهایتاً تعادل عرضه و تقاضا در سطح خرده‌فروشی خواهیم بود که این مهم را می‌توان یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای این جشنواره به شمار آورد.

همچنین نمایش دستاوردهای فعالان این صنعت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، تولید موبایل و نرم‌افزارهای کاربری موبایل بومی، استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان و خدمات ارزش افزوده بر بستر موبایل از دیگر اهداف دومین کنگره موبایل ایران است.

بخشی از مخاطبان تخصصی رویداد همچون دانشجویان یا متخصصانی که فعالیت‌هایی مرتبط با پلتفرم موبایل دارند نیز می‌توانند از جنبه‌های آموزشی کنگره موبایل بهره‌مند شوند. پنل‌های تخصصی که طی زمان برگزاری نمایشگاه با محوریت مهم‌ترین دغدغه‌های این حوزه برگزار می‌شود در کنار حجم قابل توجهی از به‌روزترین داده‌های صنعت می‌تواند برای این گروه از مخاطبان جذاب باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.