معرفی ۳ قالب برتر برای طراحی سایت شرکتی

بنابراین طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربرپسند که ظاهر جذابی هم دارد، برای هر کسب‌ و کاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای این کار، انواع قالب شرکتی وردپرس در بازار ارائه شده که در ادامه قصد داریم به معرفی ۳ قالب برتر و پرطرفدار برای طراحی وب‌سایت‌های شرکتی بپردازیم.

امروزه داشتن وب‌سایت برای کسب و کارها و شرکت‌ها امری حیاتی است؛ چراکه وب‌سایت به‌عنوان پنجره ارتباطی میان کسب و کارها و مشتریان عمل می‌کند. در چنین شرایطی، شرکت‌ها می‌توانند راحت‌تر با مشتریانشان ارتباط برقرار کنند، خدمات و محصولاتشان را به‌طور کامل معرفی کنند و افراد بیشتری را با کسب و کار خود آشنا کنند.

بنابراین طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای و کاربرپسند که ظاهر جذابی هم دارد، برای هر کسب‌ و کاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای این کار، انواع قالب شرکتی وردپرس در بازار ارائه شده که در ادامه قصد داریم به معرفی ۳ قالب برتر و پرطرفدار برای طراحی وب‌سایت‌های شرکتی بپردازیم.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس و ویژگی‌های آن

وردپرس یکی از معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا است که با داشتن هزاران قالب و افزونه، به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پلتفرم‌ها برای طراحی سایت‌های شرکتی تبدیل شده است. به همین دلیل، فرقی ندارد که کسب‌ و کار شما در چه حوزه‌ای فعالیت دارد؛ به کمک قالب شرکتی وردپرس می‌‌توانید وب‌ سایتی با ظاهر حرفه‌ای و کاربرپسند طراحی کنید.

در حقیقت انتخاب وردپرس برای طراحی سایت شرکتی، یک گزینه ایده‌آل برای شماست؛ زیرا:

  1. به کمک وردپرس می‌توانید به‌راحتی صفحات و بخش‌های مختلفی که برای یک سایت شرکتی مانند صفحه خانگی، درباره ما، محصولات، خدمات، تماس با ما و … نیاز است را ایجاد کنید.
  2. یکی از قابلیت‌های مهم وردپرس، امکان دسته بندی محتوا و ایجاد منوهای دلخواه برای سلسله مراتب و سازماندهی اطلاعات سایت است. در نتیجه می‌توانید برای هر موضوع یا محصول یک دسته تعریف کنید و منوی دلخواه خود را بر اساس دسته‌بندی‌های انجام شده ایجاد کنید.
  3. برای افزایش جذابیت بصری وب‌سایت می‌توانید از ابزارهایی مانند اسلایدر، گالری تصاویر، نمایش ویدیو و … استفاده کنید.
  4. وردپرس افزونه‌های فروشگاه سازی دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید قابلیت فروش محصولات اینترنتی را به وب‌سایت شرکتی خود اضافه کنید.
  5. برای بهبود تجربه آن دسته از کاربران که از دستگاه‌های موبایل یا تبلت استفاده می‌کنند، با وردپرس می‌توانید وب‌ سایت خود را به‌صورت واکنش‌گرا (ریسپانسیو) طراحی کنید.
  6. فرایند مدیریت محتوا و به‌روزرسانی سایت شرکتی وردپرس بسیار آسان است.

بهترین قالب های شرکتی / طراحی سایت شرکتی با وردپرس و ویژگی های آن

معرفی ۳ تا از بهترین قالب های شرکتی

قالب‌های شرکتی نوعی از قالب‌های وردپرس هستند که برای طراحی سایت‌های حرفه‌ای از آن‌ها استفاده می‌شود. به‌طوریکه بدون نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد، می‌توانید وب‌سایتی شخصی‌سازی شده و ماندگار داشته باشید.
در این بخش می‌خواهیم ۳ مورد از بهترین قالب های شرکتی وردپرس را به شما معرفی کنیم؛ کلیه این قالب‌ها به‌خاطر ویژگی‌های متنوع و پرکاربردی که دارند، می‌توانند انتخابی جذاب برای شما باشند.

قالب شرکتی کارائوس

قالب کارائوس یکی از پرطرفدارترین قالب‌ های شرکتی وردپرس است؛ از ویژگی‌های مهم این قالب می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. طراحی مدرن با ظاهری زیبا و رنگ‌بندی حرفه‌ای
  2. قابلیت سفارشی‌سازی و تغییر رنگ‌ها و فونت‌ها
  3. طراحی بخش‌ها و صفحات مختلف مورد نیاز سایت شرکتی
  4. اسلایدر حرفه‌ای و گالری تصاویر زیبا
  5. قابلیت نمایش نظرات و دیدگاه مشتریان
  6. صفحه تماس با نقشه و اطلاعات تماس
  7. بهینه‌سازی وب‌سایت برای موبایل

قالب شرکتی ایمپرزا

قالب ایمپرزا، یکی دیگر قالب‌های ارزشمند وردپرس است که انواع شرکت‌ها و سازمان‌ها فارغ از حوزه فعالیتشان می‌توانند از آن استفاده کنند؛ زیرا:

  1. ابزارهای متنوعی برای طراحی مدرن و شیک وب‌سایت دارد که به کمک آن‌ها می‌توان وب‌سایت شخصی‌سازی شده طراحی کرد.
  2. صفحه شروع جذابی دارد و دارای اسلایدر تمام‌ صفحه است.
  3. دارای یک بخش مجزا برای معرفی کامل تیم و کارمندان آن شرکت یا سازمان است.
  4. امکان نمایش آخرین پست‌ها و پروژه‌ها را برای مدیران وب‌سایت فراهم می‌کند.
  5. امکان نمایش نظرات و فیدبک مشتریان را برای مدیران وب‌سایت فراهم می‌کند.
  6. می‌توان صفحه تماس با فرم تماس و نقشه را به وب‌سایت اضافه کرد تا کاربران بتوانند راحت‌تر با شرکت ارتباط برقرار کنند.
  7. دارای فوتر حرفه‌ای و قابل سفارشی‌سازی است.
  8. برای استفاده از وب‌سایت در تمامی دستگاه‌ها بهینه شده است.

قالب شرکتی آسترا

سومین قالب شرکتی وردپرس که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، قالب شرکتی آسترا است؛ این قالب نیز از ویژگی‌های جذاب و پرطرفداری برخوردار است؛ از جمله:

  1. طراحی ظریف و زیبا با حالت مینیمال
  2. اسلایدر نمای عمودی منحصربه‌فرد
  3. دارای بخش نمایش محصولات/خدمات به‌صورت دسته‌بندی شده
  4. امکان نمایش زمانبندی رویدادهای آینده برای بازدیدکنندگان
  5. امکان ایجاد صفحه درباره ما و معرفی تیم
  6. دارای صفحه تماس با فرم تماس و نقشه گوگل
  7. دارای فوتر سفارشی و پشتیبانی چند زبانه
  8. بهینه‌سازی کامل برای موبایل

خرید قالب شرکتی از ژاکت

با توجه به مطالبی که در اینجا مطرح شد، متوجه شدیم که برای داشتن یک وب‌سایت شرکتی کاربرپسند و جذاب باید به‌سراغ قالب های شرکتی وردپرس برویم؛ اما نکته‌ مهمی که در انتخاب یک قالب شرکتی برای وب‌سایت باید به آن توجه شود این است که برای خرید قالب شرکتی باید به‌سراغ وب‌سایت‌های معتبر و مشهور در زمینه فروش قالب‌های وردپرس برویم. چراکه مشکلات امنیتی احتمالی قالب‌های غیرمعتبر، سایت شما را در معرض تهدید هکرها قرار می‌دهد و عدم پشتیبانی فنی قوی و به‌روزرسانی منظم، می‌تواند در آینده مشکل‌ساز شود.

در همین راستا، ما وب‌سایت ژاکت را به شما معرفی می‌کنیم که با ارائه انواع قالب شرکتی وردپرس، توانسته به بهترین شکل به نیازهای کسب‌ و کارهای مختلف پاسخ دهد. این قالب‌ها دارای تایید اصالت کالا از وبسایت‌های معتبر وردپرس هستند و به‌صورت منظم به‌روزرسانی می‌شوند. به‌علاوه اینکه بعد از خرید قالب شرکتی از ژاکت، می‌توانید همچنان با متخصصان پشتیبانی در ارتباط باشید و سوالات خود را از آن‌ها بپرسید.

بنابراین سرمایه‌گذاری در خرید یک قالب حرفه‌ای و کیفی، کلید موفقیت و رضایتمندی بیشتر شما خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.