سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

پیام‌رسان‌های داخلی موظفند بستری برای تبلیغ نامزدهای انتخاباتی شکل دهند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور توضیحاتی درخصوص بسترهای مجازی فراهم‌شده برای نمایش تبلیغات نامزدهای دوره دوازدهم مجلس ارایه داد.

فاواپرس: سخنگوی ستاد انتخابات کشور در نشست بررسی فرایند حقوقی و اجرای قانون جدید انتخابات که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از ارائه بستر تبلیغاتی برای نامزدهای مجلس دوره دوازدهم در پیام‌رسان‌های داخلی خبر داد.

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، در راستای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس که در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، اعلام کرد که بستر مجازی برای تبلیغات نامزدان این دوره در پیام‌رسان‌های داخلی شکل گرفته است.

اسلامی با تأکید بر فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: وزارت ارتباطات دراین‌خصوص عنایت داشته و زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده است. پنج پیام‌رسان داخلی ازجمله سروش، ایتا، آی‌گپ، بله و گپ نیز موظف شده‌اند که در هر حوزه انتخاب، بستر مجازی برای تبلیغ نامزدها شکل دهند. او اعلام کرد که درحال‌حاضر این اقدام انجام شده است و نامزدها در بازه زمانی مربوطه می‌توانند در این بستر به معرفی و تبلیغات خود بپردازند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد صفحات اختصاص‌یافته به نامزدهای این دوره از سوی وزارت کشور گفت: همچنین در وهله‌ای که نامزدها در دوره دوازدهم انتخابات مجلس اقدام به معرفی خودشان می‌کنند، وزارت کشور موظف است سامانه‌ای طراحی کند که صفحه‌های مجازی رسمی نامزدها در آن بستر قابل نمایش باشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.