وزیر ارتباطات:

نامزدهای انتخاباتی،‌ کانالی با تیک آبی در پیام‌رسان‌های بومی خواهند داشت

به گفته او استقبال مردم از پلتفرم‌های داخلی، فرصت خوبی برای شناساندن نامزدها به مردم است.

فاواپرس: وزیر ارتباطات درباره انتخابات پیش‌روی مجلس در جمع خبرنگاران اعلام کرد هریک از نامزدهای مورد تایید، کانالی با تیک آبی خواهند داشت.

عیسی زارع‌پور‌،‌ وزیر ارتباطات،‌در حیاط دولت اعلام کرد که برای انتخابات وظایفی به هریک ارگان‌ها محول شده است که در این رابطه، وزارت ارتباطات نیز وظایفی دارد. او در این رابطه افزود: شرایطی که سکوهای داخلی برای نامزدهای تایید صلاحیت‌شده فراهم می‌کنند در حال بررسی است.

وزیر ارتباطات درباره استقبال مردم از پلتفرم‌های داخلی گفت و این موضوع را فرصتی برای شناساندن نامزدهای انتخاباتی به مردم دانست. او در این باره اظهار کرد: ما خواستاریم سکوهای داخلی یک بسته انتخاباتی به ستاد انتخابات کشور پیشنهاد دهند که در اختیار نامزدها قرار بگیرد. در حال حاضر سکوهای داخلی مورد اقبال مردم هستند و بخش قابل توجهی از مردم در این سکوها حضور دارند و این فرصت خوبی برای شناساندن نامزدها به مردم از طریق سکوهای داخلی است.

عیسی زارع‌پور درباره وظایف سکوهای داخلی در موضوع انتخابات پیش‌رو بیان کرد:‌ ‌حداقل کار این است که یک کانال با تیک آبی در سکوهای داخلی برای نامزدهای تایید صلاحیت‌شده راه‌اندازی خواهد شد.

پیش از این سخنگوی ستاد ارتباطات کشور نیز در مورد هوشمند شدن فرآیند انتخابات اعلام کرده بود: بستر انتخابات الکترونیکی در کل کشور فراهم شده و امکان آن نیز وجود دارد. منتظر تایید شورای نگهبان هستیم اگر این اتفاق بیفتد رأی دادن و شمارش آرا با دستگاه صورت می گیرد؛ قانون هم این اجازه را داده است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.