حضور همراه اول در نمایشگاه رسانه‌های ایران

بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور همراه اول برگزار می‌شود.

به گزارش فاواپرس به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران (نمایشگاه مطبوعات) از فردا یکشنبه 29 بهمن به مدت چهار روز با حضور همراه اول به عنوان پرچمدار توسعه 5G ایران و پیشتاز در حوزه تحول دیجیتال در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار می کند.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نیز در قالب غرفه ای مستقل تا چهارشنبه 2 اسفند 1402 با سرویس های «همراه من»، «همراه یار» و «از من بپرس» در این نمایشگاه حضور دارد و پاسخگوی بازدیدکنندگان و اهالی رسانه حاضر در نمایشگاه است.

گفتنی است نخستین دوره‌ نمایشگاه مطبوعات در سال 1372 همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد و از سال 1385 این نمایشگاه به شکلی کاملا مستقل در تقویم نمایشگاهی قرار گرفت.

بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه نیز قرار است پس از 6 سال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه های ایران» برگزار شود.

شعار امسال این رویداد برگرفته از مصراع شعر شاهنامه فردوسی «نجستم همیشه جز از راستی» است و به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار است بعد از چندین سال تعطیلی، با حضور بیش از ۶۰۰ واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان رسانه برگزار شود.

همچنین قرار است در طول برگزاری این رویداد از چهره های رسانه ای ملی و استانی تقدیر شود. برگزاری نشست های تخصصی متعدد در قالب اقتصاد رسانه، تجربه کاوی و همچنین رونمایی کتاب از جمله دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این رویداد است.

این نمایشگاه از ساعت 9:30 تا 18:30 میزبان علاقه مندان به حوزه رسانه است و بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به غرفه همراه اول، سوالات خود را با «از من بپرس» مطرح کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.